Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Nederlands)
Nederlands

Voorstellen van de moderator

• Sebasr8 Moderator Friday, August 29, 2014 5:06 AM Reply
    Zoals in het andere topic besproken:

@pawarana

Ik ben slechts een simpele moderator van het Nederlandse forum, ik kan zelf geen bergen verzetten bij DX. Ik heb meerdere malen mails gestuurd naar mijn contactpersoon bij DX.com. Het enige wat ik terugkreeg is het bericht dat ik hier ook heb geplaatst. Ik kan er niet voor zorgen dat mensen mijn mail perse beantwoorden. Ik heb er in totaal 5 gestuurd en ik snap dat het vervelend is om daar geen antwoord uit te krijgen, dat vind ik zelf ook, maar ik kan het helaas niet veranderen.
    Posts(155) | Reviews | Tip post

• pawarana Friday, August 29, 2014 6:58 PM Reply
    @Sebasr8

Dit begrijp ik, maar krijg je voor deze activiteiten op het forum betaald, zo niet, dan zal ik zeker vertrekken als je geen "respect/antwoord" krijgt van DX.
    Waarom zetten die stakkers überhaupt een forum op?

Posts(43) | Reviews | Tip post

• Sebasr8 Moderator Friday, August 29, 2014 9:23 PM Reply
    @Pawarana

Ik krijg er een kleine vergoeding voor, vandaar dat ik mijn er mijn best nog voor wil doen. Ik vind het alleen zelf ook erg jammer dat de communicatie zo slecht verloopt, ik dacht dat ik iedereen makkelijk zou kunnen helpen.

• Drag0nDem0n Saturday, August 30, 2014 2:46 AM Reply
    @Sebasr8
    "Ik krijg er een kleine vergoeding voor, vandaar dat ik mijn er mijn best nog voor wil doen."
    Dus wat jij nu zegt is dat je dit alleen nog maar doet voor het geld, dat is niet echt goed voor je reputatie ...
    Het Nederlandse DX Forum > http://bit.ly/DxForumNL
    Posts(390) | Reviews | Tip post

• Sebasr8 Moderator Saturday, August 30, 2014 2:51 AM Reply
    @Drag0nDem0n

Nee het gaat mij niet om het geld, want de hoeveelheid tijd die ik er nu insteek (ook al is dat niet heel veel) wordt verre van gecompenseerd door het geld dat ik krijg. Het gaat mij erom dat ik zelf ook iets meer steun van DX had willen krijgen. Maar ik hoop dat daar snel wat aan veranderd.

Page 2 of 2
Go to Page:
«Reply to this thread (in Nederlands)
Nederlands

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere