Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Nederlands)
Nederlands

order al meer dan 10 dagen in uitvoering ???

• Sebasr8 Moderator Wednesday, August 20, 2014 4:21 PM Reply
    @pawarana

Hier dan eindelijk het lang verwachte antwoord, ik hoop dat je er iets aan hebt.

The order has been shipped via 2 batches:

SKU tracking number shipping date
    285222(2) RC310349329NL 8/12/2014 12:42:28 PM
    335210(1) RC310346248NL 8/11/2014 9:46:24 PM

The customer can track the packages via: http://www.17track.net/index_en.shtml

Best wishes!
    Posts(155) | Reviews | Tip post

• pawarana Wednesday, August 20, 2014 7:11 PM Reply
    @sebasr8
    Wat ik eerder poste op Tuesday, August 12, 2014 7:18 PM ; "het gekke is dat ik gisteren naar dx gebeld had, en 2 uur later werd een mail verstuurd dat de bril verstuurd was en een 12 uur later weer een mail over de verzend gegevens van de hoesjes?.."
    Dus aan de info die je gekregen had van DX is oud nieuws en NIET het antwoord op mijn vraag.
    Dus nogmaals mijn vraag; waarom verstuurd DX de producten zo laat, als op de website staat dat de producten in voorraad zijn?

12-8-2014 12:48:39 Volledige Verzending Uw bestelling is volledig verzonden.
    12-8-2014 7:50:15 Order in uitvoering Bestelling wordt klaargemaakt voor verzending.
    11-8-2014 21:50:16 PartialShippment One or more of your items are not currently available. The available portion has been shipped first. The rest will be shipped later.
    11-8-2014 18:07:35 Order in uitvoering Bestelling wordt klaargemaakt voor verzending.
    30-7-2014 11:27:32 Order in uitvoering Order is verwerkt.
    30-7-2014 11:27:32 Betaling Bevestigd Betaling geverifieerd.
    29-7-2014 18:50:01 Betaling Ontvangen Uw betaling is ontvangen, het wacht op verificatie.
    29-7-2014 18:49:52 Order Ontvangen Order is aangemaakt, wacht op betaling.

MvrGr. Marcel

Posts(43) | Reviews | Tip post

• Sebasr8 Moderator Thursday, August 21, 2014 2:37 AM Reply
    @pawarana

Ik heb weer een nieuwe mail gestuurd met de vraag er duidelijk in, ik hoop nu een goed antwoord terug te krijgen.

Sorry voor het ongemak!

• pawarana Monday, August 25, 2014 6:27 PM Reply
    Vraag gesteld op 10 augustus, nu 25 augustus.....
    Door hoeveel ministeries in China moeten deze vragen gaan, om een aannemelijk antwoord te krijgen.
    DX is in mij ogen een arrogante retailer in China die (te)goedkope producten levert.

Hoelang nog?...

• pawarana Friday, August 29, 2014 12:55 AM Reply
    en weer 3 dagen voorbij zonder antwoord, hoe gaat het verder op dit forum........

MvrGr. Marcel

• henri5 Friday, August 29, 2014 2:19 AM Reply
    Ik denk dat je op het verkeerde topic aan het posten bent Marcel !!!!
    Kijk het eens na , ik kan je jammer genoeg niet van antwoord dienen
    grtj Henri
    Posts(10) | Reviews | Tip post

• pawarana Friday, August 29, 2014 2:35 AM Reply
    Henri5 dit is toch een topic die ik had gestart? kunnen mensen tegenwoordig niet meer lezen?
    ik wil graag antwoord op mijn vraag die ik had gesteld aan DX/moderator.

MvrGr. Marcel

• Drag0nDem0n Friday, August 29, 2014 3:31 AM Reply
    hoe gaat het verder op dit forum ?

Inderdaad, hoe moet het nu verder...
    Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gestuurd naar DX met wat klachten over het Nederlandse forum en over hoe het nu verder moet.
    Ik hoop dat ze er iets aan gaan doen, want op deze manier gaat het Nederlandse forum "doodbloeden".
    Het Nederlandse DX Forum > http://bit.ly/DxForumNL
    Posts(390) | Reviews | Tip post

post edited by Drag0nDem0n on 8/29/2014 at 3:31 AM
  • Sebasr8 Moderator Friday, August 29, 2014 5:02 AM Reply
    @pawarana

Ik ben slechts een simpele moderator van het Nederlandse forum, ik kan zelf geen bergen verzetten bij DX. Ik heb meerdere malen mails gestuurd naar mijn contactpersoon bij DX.com. Het enige wat ik terugkreeg is het bericht dat ik hier ook heb geplaatst. Ik kan er niet voor zorgen dat mensen mijn mail perse beantwoorden. Ik heb er in totaal 5 gestuurd en ik snap dat het vervelend is om daar geen antwoord uit te krijgen, dat vind ik zelf ook, maar ik kan het helaas niet veranderen.

@Drag0nDem0n

Ik ben hier niet aangesteld om het forum levendig te houden dat zijn de DX klanten zelf. Ik probeer op dit forum de mensen verder te helpen en wegwijs te maken op de website, wat ook mij niet altijd zal lukken zoals blijkt uit het in dit topic besproken probleem.

• Sebasr8 Moderator Friday, September 5, 2014 4:10 PM Reply
    @Pawarana

Het antwoord is dan eindelijk binnen!
    Als er staat dat iets in voorraad is of beschikbaar is dat een referentiekader. DX probeert alle producten zo accuraat mogelijk de "in voorraad" status bij te werken bij elk product, maar soms kan er hier iets mis gaan. Ook kan het zo zijn dat tussen het moment dat je het product bestelt en het daadwerkelijke product binnen krijgt iets verandert zijn in de voorraad. Nogmaals, DX doet er alles aan de producten zo snel mogelijk te verzenden en alles zo accuraat mogelijk bij te werken.

Ik hoop dat ik hier je vraag mee heb kunnen beantwoorden.

Met vriendelijke groeten,
    Sebas Reinders

Page 3 of 3
Go to Page:
«Reply to this thread (in Nederlands)
Nederlands

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere