Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Suomi)
Suomi

Tänne saa kirjoittaa

• MarkoKallio Tuesday, March 1, 2016 6:25 AM Reply

Tilaukseni status ei ikinä muuttunut edes lähetetyksi. Nyt ei löydy uusista eikä vanhoista tilauksista. Rahat kyllä kelpasivat. Taitaa olla sellaista arpajaista nykyään tää DX:n homma. 

Posts(1) | Reviews | Tip post

• FinBuyer1994 Sunday, March 13, 2016 5:51 AM Reply

Ota DX:n asiakaspalveluun yhteyttä. Voit myös pyytää rahoja takaisin paypalin disputen kautta jos ei muuta vaihtoehtoa ole.

Posts(30) | Reviews | Tip post

• Mandemon Wednesday, September 7, 2016 7:44 AM Reply

Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysäistä, kun tuli tavaraa tilattua tuon EU Directin kautta, että kuka  sitä tavaraa jakaa Suomessa? Ajattelin että jos vielä ehtis muuttaa toimitusosoitetta, ettei tarttis kauheesti järjestellä että joku poimis ja uudelleen lähettäs sitä uuteen osoitteeseen.

Tällä hetkellä näkyis PostNL seurannassa että 3.9 alkaen "The item is on transport to the country of destination", eli olis vielä matkalla Suomeen. Jos toi toimittaja on Itella, niin sitten täytyy varmaa niille soittaa kun paketti saapuu heille vai onko tulossa jollakin muulla toimittajalla?

Posts(4) | Reviews | Tip post

• Captcurzk54 Friday, March 2, 2018 6:55 AM Reply

Miten helvetissä volumeratessa voi tehdä RMA ilmoituksen? Sain väärän tuotteen enkä voi ilmoittaa siitä mitenkään!

Voisiko joku kertoa jonkun osoitteen mihin voisin ottaa yhteyttä?

Posts(12) | Reviews | Tip post

post edited by Captcurzk54 on 4/13/2018 at 7:39 PM
  • Mandemon Friday, March 2, 2018 5:17 PM Reply

DX ja Volumerate käyttävät samaa tiketti järjestelmää. 

https://cs.dx.com/Ticket/Index

Eli jos sulla on tullut väärä tuote, menet tähän lipukkeeseen:

https://cs.dx.com/Ticket/Check/Aftersales.Wrong

Se aloittaa asian käsittelyn.

Posts(4) | Reviews | Tip post

• VonTaba Friday, April 13, 2018 4:41 PM Reply

Olen odottanut mun lähetystä lokakuusta, osa tuli ja osa ei. Kiva juttu, eivät edes vastaa enään mun ´kyselyihin. Ensimmäiseen vastasi, sanoi että käy katsomassa sun postista, vaikka siellä luki että virheen seuraamuksena paketti oli jo lähetty takaisin heille ja olivat saaneet sen takaisin. Meni 60,20e sitten hukkaan. Mikä firma Dealextreme nykyään on, olen ollut n10 vuotta vakituinen asiakas!

Harmittaa tällanen

Posts(1) | Reviews | Tip post

• Captcurzk54 Friday, April 13, 2018 8:09 PM Reply

Kyllä taitaa minunkin ostokseni DX:ä jo olla ostettu lopullisesti! tilasin pari artikkelia VolumeRatesta enkä koskaan voinut tehdä RMA ilmoitusta sinne, sillä se johti aina DX:e jossa koko tavaraa ei tunnettu. Sain lopuksi PayPal:n kautta rahani takaisin toisesta tavarasta ja kuin ihmeen kaupalla toinen tuli yli 2kk:a tilauksen jälkeen minulle postiin! Kyllä näitten kiinan kauppojen kanssa saa olla tarkkana. Se on puhdasta arpapeliä jos sieltä sattuu jotakin saamaan. Yhteydenotto varsinkin VolumeRateen on täysin mahdotonta! Kiitos PayPal:n että he hoitivat väärästä tuotteesta rahapalautuksen!! Sen pituinen se, että olkaapa varuillanne ja hoitatakaa maksunne AINA PayPal:n kautta.

nimim. Todella pettynyt asiakas!

P.S. en usko että edes julkaisevat tätä kirjoitusta, tai kommentoivat siihen mitenkää....SUCK!!!

• Captcurzk54 Sunday, April 15, 2018 1:33 AM Reply

"DX ja Volumerate käyttävät samaa tiketti järjestelmää. 

https://cs.dx.com/Ticket/Index

Eli jos sulla on tullut väärä tuote, menet tähän lipukkeeseen:

https://cs.dx.com/Ticket/Check/Aftersales.Wrong

Se aloittaa asian käsittelyn."

Johan minä sanoin että DX:n ticket järjestelmä ei edes tunne VolumeRatesta ostettuja tuotteita! Luuletko tosiaan että en olisi koittanut kumpaakin ehdottamaasi linkkiä???? Kokeile itse ostaa jotakin VolumeRatesta niin voit varmistua asiasta!!!!

Terveisiä vain P**s**tä #¤%&!!!

Sorry, no related order found!

On aina vastauksena, vaikka kuinka valitset ALL,  tai, VolumeRate, johon haluat RMA:n tehdä!!!!!

post edited by Captcurzk54 on 4/15/2018 at 1:50 AM
  • Captcurzk54 Sunday, April 15, 2018 1:45 AM Reply

Sorry, no related order found!

Tämä tulee aina,

vaikka tuhanteen kertaan olen tilaukseni numeron antanut ja TARKASTANUT myös sen oikeellisuuden!!!!

Se ei yksinkertaisesti toimi!! Se toimii vain ja ainoastaan DX:ä tilattujen artikkeleiden kanssa!

post edited by Captcurzk54 on 4/15/2018 at 1:57 AM
  • sundanic Saturday, December 1, 2018 2:02 AM Reply

Joopa joo, 2 viikko aodottanut Staffin toimenpiteitä.  Peruutuspeli tuli ja lasi palasina. Pakattu ihan ohkaseen kirjekuoreen joka mene mutkalle vähäisestäkin painosta.

Posts(8) | Reviews | Tip post

Page 2 of 2
Go to Page:
Suomi

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere