Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in General Discussions)
General Discussions

Defective product received, Dx.com is not replying

• Quentin007 Monday, November 26, 2018 8:11 PM Reply

Hi Yolanda,

The whole motherboard needs to be replaced, so it will be more cost effective when you send a new one, or give me a full refund so I can order a new (working) one with you.

I think the controller is working fine, so is the battery.

So you just have to send the drone not the controller\battery.

I will throw this one in garbage after we have an agreement.

Posts(5) | Reviews | Tip post

• Alisa-Deng @DX Staff @DX Staff Wednesday, December 5, 2018 5:51 PM Reply

@Quentin007

Could you please reply the ticket.

Posts(1070) | Reviews | Tip post

• CynthiaMaior Saturday, December 15, 2018 6:35 AM Reply

hello @Alisa-Deng

I'm waiting for the response you've promised from your vendor so far. 

I would like to resolve this issue as soon as possible. 

I have a product at home that has never been used due to a factory defect, that you have not given me a suitable solution until the present moment.  

I would like to borrow my money back so that I can get another cell phone. 

Thank you!

olá Alisa

Estou esperando a resposta que você prometeu do seu fornecedor até agora.

Gostaria de resolver essa questão o mais rapido possivel.

Eu estou com um produto em casa que nunca foi utilizado devido a um defeito de fabrica, que voces não me deram uma solução cabível até o presente momento.

Gostaria de pedir meu dinheiro de volta para que eu possa adquirir outro celular.

Desde de já, Obrigado!

Número do bilhete: B6275543A0524CE687657E27E91252B3

defeituosos sku.531229 

Pedido: 180630001061740351

Posts(6) | Reviews | Tip post

• Alisa-Deng @DX Staff @DX Staff Saturday, December 22, 2018 11:44 AM Reply

Hello @CynthiaMaior

Your ticket have been replied on 2018/12/6.

• CynthiaMaior Sunday, December 30, 2018 10:44 PM Reply

Thanks for the reply on tiket @ Alisa-Deng 

But the procedure that your manufacturer advised me was already done on the first ticket.

"This is already done.That was the first thing you advised me to do.Try to try my side, I bought a product that cost me R$ 800.00         and I have not used it until the present moment, you can not move it I can not do the initial configuration and it has already             crashed.It's not my fault if the phone came with a defect and the buyer does not have to be harmed by a manufacturing error. I         need another cell phone or my money back so I can buy another, for God's sake help me." 

Thank you very much in advance!

.............................................................................................................................

Obrigado pela resposta no tiket @Alisa-Deng

Porém o procedimento que o seu fabricante me aconselhou já foi feito no primeiro ticket.

"Isso ja foi feito. Aliás, foi a primeira coisa que vocês me aconselharam a fazer. Tente intender meu lado, eu comprei um produto     que me custou R$800,00 e não utilizei até o presente momento, não dá pra mexer em nada, fica dando mensagem de erro e         reinicia sozinho. Eu nem consegui fazer a configuração inicial e ja travou. Eu não tenho culpa se o celular veio com defeito e o     comprador não tem que ser lesado por um erro de fabricação. Eu preciso de outro celular ou do meu dinheiro de volta para que     eu possa comprar outro, pelo amor de Deus me ajude."

Desde já agradeço!

• Alisa-Deng @DX Staff @DX Staff Saturday, January 5, 2019 2:29 PM Reply

@CynthiaMaior

Could you please reply the ticket, if you always submit your problem in the form, it doesn't help with solving your problem, thanks for your cooperation and understanding in advance.

• Quentin007 Friday, January 11, 2019 11:04 PM Reply

Hi Yolanda,

Few weeks back I send the DOA drone to DX, and it has arrived in december. I send you all pics that confirm this.

Now I am waiting quit long to receive my refund on my bankaccount.

Can you please check what went wrong, and please tell me when DX is refunding the agreed amount.

regards Quentin

Posts(5) | Reviews | Tip post

• CynthiaMaior Monday, January 14, 2019 5:17 AM Reply

Olá @Alisa-Deng 

Não estou conseguindo acessar meu ticket, quando eu entro em "meu ticket" me manda para uma página que tem três opções: COMEÇAR COMPRANDO |  Mostrar minha Conta  |  Clique aqui para sair.

Preciso muito resolver esta situação. Está claro que ele veio com defeito, pois nem utilizei e começou a dar problemas, primeiro foi as mensagens de mal funcionamento dos serviços do google. depois que eu restaurei os padrões de fabrica como vocês haviam me pedido ele começou a ficar com a tela duplicada e agora que eu fui ver para fazer o procedimento que vocês tinham me pedido, de atualizar o google ele simplesmente não ligou.

Ah e mais uma coisa que eu estava vendo: Por que vocês não aprovaram minha avaliação do produto no site? eu dei uma estrela e disse os prós e contras, porém la só tem boas avaliações.

Desde já, Obrigado

..............................................................................

Hello @ Alisa-Deng

I am not able to access my ticket, when I enter "my ticket" it sends me to a page that has three options: START BUYING | Show My Account | Click here to leave.

I really need to resolve this situation. It is clear that it came with a defect, because I did not use it and started to give problems, first it was the messages malfunctioning google services. after I restored the factory defaults as you had asked me he started getting the duplicate screen and now that I went to see to do the procedure you guys had asked me, to update google he just did not call.

Oh and one more thing I was seeing: Why did not you approve my product review on the site? I gave a star and said the pros and cons, but it only has good ratings.

Thanks in advance

Page 3 of 3
Go to Page:
«Reply to this thread (in General Discussions)
General Discussions

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere