Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Español)
Español

Produtos não chegaram

  • kflavio Tuesday, May 7, 2013 1:20 PM Reply
    Fiz a compra dos seguintes produtos, comprados em fevereiro e março, que até hoje, dia 07 de maio de 2013 não chegaram.
    São eles:

    130322001077557724 3/21/2013 6:47 PM Full Shipment
    130219001074200280 2/19/2013 11:02 AM Full Shipment
    130218001067067194 2/18/2013 3:47 PM Full Shipment

    Não têm código de rastreamento.
    Gostaria de saber o motivo de tanta demora.
    Posts(1) | Reviews | Tip post

  • HazuDX @DX Staff @DX Staff Wednesday, May 8, 2013 3:18 AM Reply
    Olá kflavio,

    Para este tipo de situação, o ideal será abrir um Ticket e comunicar com o Serviço ao Cliente: https://cs.dx.com/Ticket/Index

    Espero que receba os seus pedidos brevemente. :)

    Atenciosamente,
    HazuDX
    Posts(8) | Reviews | Tip post

«Reply to this thread (in Español)
Español

Reply

Subject:

* 50 characters max

Message:

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere