Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Nederlands)
Nederlands

order al meer dan 10 dagen in uitvoering ???

  • pawarana Sunday, August 10, 2014 4:21 PM Reply
    29-7 heb ik 2 producten besteld, (SKU 335210) http://deals.dx.com/team.php?id=7054, en (2x) (SKU 285222) http://www.dx.com/nl/p/kalaideng-flip-open-pu-case-w-stand-for-lg-g2-dark-grey-285222
    De order staat de hele tijd op : Een of meer artikelen zijn tijdelijk niet op voorraad.
    Maar, bij SKU 285222 staat; Deze SKU 285222 is meteen beschikbaar in EU. EU: 844285222.
    En het andere object staat in de aanbieding (http://deals.dx.com/team.php?sku=335210) terwijl het niet wordt geleverd?
    Als je bij de hoofdpagina kijkt en neje intypt zie je 2 identieke producten staan (http://www.dx.com/nl/s/neje).
    Deze 2 producten zien het visueel het zelfde uit, en zelfs het model nummer is het zelfde !

    Vraag 1; Wat is het verschil tussen deze 2 producten (http://deals.dx.com/team.php?sku=335210) en (http://www.dx.com/nl/p/neje-lj-01-universal-google-virtual-reality-3d-glasses-for-4-7-smartphones-black-332676)

    En vraag 2; waarom ga je een product "goedkoper" aanbieden als je hem niet hebt/kan versturen?

    En vraag 3; Waarom informeer je de klant niet welk product je niet kan leveren, wanneer denkt men het te versturen, en misschien een alternatief?

    MvrGr. Marcel
    Posts(43) | Reviews | Tip post

  • Drag0nDem0n Sunday, August 10, 2014 7:54 PM Reply
    Hey @pawarana

    1-Wat is het verschil tussen deze 2 producten ?
    Er is geen verschil tussen de producten zelf, ze staan alleen op een andere plaats.

    2-waarom ga je een product "goedkoper" aanbieden als je hem niet hebt/kan versturen?
    Het concept van deals.dx is dat mensen massaal het zelfde product aankopen om het zo goedkoop mogelijk te maken, wanneer er niet genoeg aankopers zijn, kan het dus veel langer duren voor aleer je product word verzonden.

    3-Waarom informeer je de klant niet welk product je niet kan leveren, wanneer denkt men het te versturen, en misschien een alternatief?
    Zie vraag 2

    Mvg
    Het Nederlandse DX Forum > http://bit.ly/DxForumNL
    Posts(390) | Reviews | Tip post

  • pawarana Monday, August 11, 2014 3:16 AM Reply
    er staat toch bij al de 2 producten "is meteen beschikbaar in EU" waarvoor dan "Een of meer artikelen zijn tijdelijk niet op voorraad" en wacht men met opsturen al 13 dagen?
    Erug bijzonder dit.....en nog nooitt meegemaakt bij DX

    @Dragondemon

    2-waarom ga je een product "goedkoper" aanbieden als je hem niet hebt/kan versturen?
    "Het concept van deals.dx is dat mensen massaal het zelfde product aankopen om het zo goedkoop mogelijk te maken, wanneer er niet genoeg aankopers zijn, kan het dus veel langer duren voor aleer je product word verzonden."
    (een beetje vage uitleg)
    Ik heb ook vaak "oude" producten besteld en die werden meteen verstuurd (lijkt mij sterk dat er meerdere mensen tegelijk bestelde)
    Ik hoop dat DX een betere uitleg heeft.

    MvrGr. Marcel
    Posts(43) | Reviews | Tip post

  • Drag0nDem0n Monday, August 11, 2014 3:29 AM Reply
    @pawarana

    een beetje vage uitleg
    Ik weet er ook niet alles van, ik ben ook maar een gewone klant zoals jou.

    Ik hoop dat DX een betere uitleg heeft.
    Misschien kan @Tina een betere uitleg geven ?
    Het Nederlandse DX Forum > http://bit.ly/DxForumNL
    Posts(390) | Reviews | Tip post

    post edited by Drag0nDem0n on 8/11/2014 at 3:29 AM
  • Sebasr8 Moderator Tuesday, August 12, 2014 4:53 PM Reply
    @pawarana

    Ik ga het voor je navragen, ik kom zo spoedig mogelijk met een goed antwoord!
    Posts(155) | Reviews | Tip post

  • Sebasr8 Moderator Tuesday, August 12, 2014 5:35 PM Reply
    @pawarana

    Heb je een order- en/of trackingnummer voor mij? Dan kan ik je vertellen waarom deze bestelling zo is vertraagd!
    Posts(155) | Reviews | Tip post

  • pawarana Tuesday, August 12, 2014 7:18 PM Reply
    @ Sebasr8 ordernummer;140729001076306109
    het gekke is dat ik gisteren naar dx gebeld had, en 2 uur later werd een mail verstuurd dat de bril verstuurd was en een 12 uur later weer een mail over de verzend gegevens van de hoesjes?..
    Bijzonder vind ik het wel dat tijdens de bestelling beide producten wel op voorraad zijn en de dagen er na ook?
    Sebasr8 kan jij hier een verklaarbare uitleg over geven?
    Posts(43) | Reviews | Tip post

  • Sebasr8 Moderator Tuesday, August 12, 2014 8:14 PM Reply
    @pawarana

    Ik heb gevraagd om uitleg, ik snap je verbazing. Als er staat dat het product op voorraad is dan zou het de volgende dag verzonden kunnen worden. Het wordt nu uitgezocht voor je. Ik geef je zo snel mogelijk een antwoord, dit zal uiterlijk morgen zijn!
    Posts(155) | Reviews | Tip post

  • pawarana Tuesday, August 12, 2014 8:44 PM Reply
    thnx
    Posts(43) | Reviews | Tip post

  • henri5 Friday, August 15, 2014 2:48 AM Reply
    Ik heb ook een aantal dingen besteld bij dx.com
    Nu zie ik op mijn tracking order dat er een of meer items niet in voorraad zijn?
    Hoelang zal ik nog moeten wachten voor ik de bestelling toegestuurd krijg (iemand onderviinding ?)
    Heb echter toen ik het bestelde nergens uit kunnen afleiden dat het niet in voorraad was !
    Begrijp het allemaal niet goed , maar wat ik wel weet is dat ze mijn uerotjes wel binnen hebben
    328250 298888 226841 dit zijn de item nr s
    Posts(10) | Reviews | Tip post

Page 1 of 3
Go to Page:
«Reply to this thread (in Nederlands)
Nederlands

Reply

Subject:

* 50 characters max

Message:

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere