Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Nederlands)
Nederlands

order al meer dan 10 dagen in uitvoering ???

• pawarana Friday, August 15, 2014 3:09 AM Reply
    waarom zet je dit hier?, kan je geen eigen topic starten?
    Posts(43) | Reviews | Tip post

• henri5 Friday, August 15, 2014 3:29 AM Reply
    Ik dacht dat een van jullie me wat meer uitleg kon geven !
    Ken hier niet zo veel van
    Sorry
    Posts(10) | Reviews | Tip post

• Sebasr8 Moderator Friday, August 15, 2014 6:31 AM Reply
    @pawarana

Ik moet je helaas teleurstellen, ik heb nog steeds geen antwoord terug van de klantenservice. Ik heb één van de medewerkers een mail gestuurd met je vraag, maar ik heb nog geen antwoord terug. Ik ga nu direct weer een mail sturen en ik hoop antwoord te krijgen. Heb jij ondertussen al meer informatie over je bestelling?

@henri5

Wanneer de producten verstuurd worden ligt volledig aan de levering van de producten aan het warenhuis van DX. Meestal duurt dat niet zo lang, de producten zullen waarschijnlijk gauw verzonden worden!
    Posts(155) | Reviews | Tip post

• henri5 Friday, August 15, 2014 12:31 PM Reply
    Nee mijn bestelling staat nog altijd in fase 3 met nog steeds onderstaande melding

18-7-2014 15:07:48 Order Processing One or more of your items are temporarily out of stock.
    ik begrijp dit wel , maar dat dit zo lang duurt ! , en daarom vroeg ik mij af of dit wel normaal is en hoe lang dit in het slechtste gval nog zou kunnen duren voor er beweging in komt
    Maar toch bedankt voor de uitleg en de moeite die je doet
    grtj

• Drag0nDem0n Friday, August 15, 2014 3:04 PM Reply
    @henri5

Ik raad je toch aan om eigen topic te starten, twee problemen in één topic is niet echt overzichtelijk.
    Ga naar http://club.dx.com/forums/forums.dx/forum.-274 en klik op "Post a new topic" links onderaan.
    Het Nederlandse DX Forum > http://bit.ly/DxForumNL
    Posts(390) | Reviews | Tip post

• pawarana Monday, August 18, 2014 11:22 PM Reply
    @ Sebasr8
    nog niks ontvangen......

• henri5 Tuesday, August 19, 2014 12:01 AM Reply
    Dit is toeval...............ik heb zojuist een mail gehad van dx.com.
    Wat ik er uit op maak is dat ze nog niet alles hebben ! Maar dat ze me een een gedeelde of een stuk van de bestelling verstuurd hebben.
    Geduld is inderdaad een mooie deugd
    Vertaal het maar eens voor mij

We're glad to inform you that your order 140718001011026402 has just been fulfilled and shipped on [ Monday, 18 August 2014 12:34 ].It's now on the way to your destination.

The item(s) included in this package are listed as below, if what you have ordered are more than the one(s) displayed, please understand that they may have been shipped separtely.We will send you email notification(s) once the other package has been shipped:

You can click RS136865616NL to track your package.

Item(s) Qty
    226841 EMAX ES3005 Waterproof Metal Analog Servo w/ Gears and Parts - Black (4.8~6.0V) 1

• pawarana Tuesday, August 19, 2014 12:21 AM Reply
    Heel bijzonder zit je weer hier te posten.....ben ik nou...,of ben jij ....

• Sebasr8 Moderator Tuesday, August 19, 2014 12:37 AM Reply
    @pawarana

Heel vervelend dit, nog steeds geen antwoord! De eerste dragen kreeg ik elke dag antwoorden en nu wacht ik al bijna een week. Ik ga nog een mailtje sturen! Heb jij ondertussen niet meer informatie ontvangen over de bestelling?
    Posts(155) | Reviews | Tip post

• pawarana Tuesday, August 19, 2014 5:59 PM Reply
    @Sebasr8

Nog niks ontvangen, ik vind het wel heel bijzonder dat ze jou geen antwoord geven!
    Als je jou als moderator nog geen eens te woord willen staan, dan weet ik consument genoeg, en ga maar eens kijken bij andere Chinese leveranciers [REMOVED - NOT allowed]

MvrGr.

mod edited by LAL on 8/19/2014 at 11:05 PM
Page 2 of 3
Go to Page:
«Reply to this thread (in Nederlands)
Nederlands

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere