Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Nederlands)
Nederlands

kijk zo kan het ook

• pawarana Thursday, August 21, 2014 2:28 AM Reply
    20-8-2014 20:02:19 Volledige Verzending Uw bestelling is volledig verzonden.
    20-8-2014 15:30:46 Order in uitvoering Bestelling wordt klaargemaakt voor verzending.
    20-8-2014 6:10:46 Order in uitvoering Order is verwerkt.
    20-8-2014 6:10:46 Betaling Bevestigd Betaling geverifieerd.
    20-8-2014 6:10:38 Order Ontvangen Order is aangemaakt, wacht op betaling.

MvrGr. Marcel
    Zo hoort het te gaan lijkt mij...
    (neemt niet weg dat ik nog steeds wacht op een aannemelijk antwoord op mijn andere post http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1388697)
    Posts(43) | Reviews | Tip post

• pawarana Friday, August 29, 2014 12:59 AM Reply
    product vandaag binnen gekregen (ook het product van bestelling op 29 juli) http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1388697

MvrGr. Marcel

• Sebasr8 Moderator Friday, August 29, 2014 5:04 AM Reply
    @pawarana

Ik ben blij dat het product nu binnen is, geniet ervan en sorry voor de ongemakken.
    Posts(155) | Reviews | Tip post

• pawarana Saturday, August 30, 2014 3:37 PM Reply
    Citaat van Sebasr8 "Ik ben blij dat het product nu binnen is, geniet ervan en sorry voor de ongemakken"

Ik vraag mij af, lees jij de post wel goed?
    Met dit topic wil ik aangeven (zie het begin) dat DX dit HEEL snel verstuurd heeft (vandaar de titel "zo kan het ook").
    En NIET zo als jij suggereerd dat het heel lang duurde en dat ik met deze zending veel problemen heb gehad.
    Integendeel dus precies een week, wat ik (snel) normaal vind.

MvrGr. Marcel

Ps hebben de andere moderators ook veel "problemen" met DX
    Naar zoveel keer een antwoord te vragen op een simpele vraag die ik poste, is dat toch niet zo moeilijk?

• Drag0nDem0n Saturday, August 30, 2014 6:53 PM Reply
    hebben de andere moderators ook veel "problemen" met DX
    Nope, Cyclist, LAL en Matrix-neo zijn hele goede mods, zij geven snelle en goede antwoorden en krijgen tenminste support van de dx staff ..
    Het Nederlandse DX Forum > http://bit.ly/DxForumNL
    Posts(390) | Reviews | Tip post

post edited by Drag0nDem0n on 8/30/2014 at 6:53 PM
  • Sebasr8 Moderator Tuesday, September 2, 2014 3:29 PM Reply
    @Drag0nDem0n & @Pawarana

Ik snap dat jullie het lastig vinden maar ik kon er ook niets aan doen. Ik heb nu andere contactpersonen aangewezen gekregen binnen DX.com dus het zou vanaf nu beter moeten gaan. Ik ga ook gelijk weer achter het lang verwachtte antwoord op je vraag aan Pawarana!
    Posts(155) | Reviews | Tip post

«Reply to this thread (in Nederlands)
Nederlands

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere