Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Nederlands)
Nederlands

EU Direct pakket nog altijd niet op PostNL Sorteer

• lulupsv Sunday, January 11, 2015 1:04 AM Reply
    29 December een pakket van $60,- besteld via EU Direct, in de veronderstelling dat dit deze week aan zou komen. Nu, 7 werkdagen na verzending (2 januari) staat er bij de PostNL tracking nog steeds:
    "wo 7 jan. 2015 05:52 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar"

Ik kan de bestelling overigens ook nog steeds niet tracken via 17track, waar ik iedere keer mee afgewimpeld word.
    De tracking staat nu op status: "Verzend­informatie ontvangen".

Hoelang gaat het nog duren? Volgens de livechat medewerkers moet ik maar even geduld hebben, maar hoe kan het dat deze bestelling na 7 werkdagen (wat de normale shipping tijd zou zijn via EU Direct) nog steeds niet door PostNL is ontvangen?

Alvast bedankt!

Ordernummer: 141229135044392053
    trackingcode: RC311915612NL
    Posts(1) | Reviews | Tip post

post edited by lulupsv on 1/11/2015 at 1:06 AM
  • AmusingJopie Monday, January 12, 2015 11:48 PM Reply
    Wat krijg je op www.postnlparcels.com?
    Vind ik persoonlijker een veel fijnere site dan 17 track. Bij mij duurt het meestal 2 weekjes maximaal, als je iets snel nodig bent moet je het gewoon niet bij dx bestellen.
    Posts(8) | Reviews | Tip post

• Olli Top 10 Forum Poster Tuesday, January 13, 2015 1:10 AM Reply
    Voor DX-pakketten, kunt u niet www.postnlparcels.com website gebruiken. U moet ofwel www.17track.net of www.postnl.post/tracktrace sites gebruiken.

Zoals ik gecontroleerd, uw product is nog niet geregistreerd, meestal het wordt sneller geregistreerd, maar deze keer lijkt er kwestie. Een ogenblik geduld enige tijd, en dan contact met DX klantenservice.
    - If you want my attention, write @Olli
    - I'll always subscribe to threads I've written to, so please do not @
    then
    - For latest DX hot discounts, see: http://tinyurl.com/DX-Deals
    Posts(5281) | Reviews | Tip post

post edited by Olli on 1/13/2015 at 1:11 AM
  • AmusingJopie Tuesday, January 13, 2015 1:22 AM Reply
    Olli, Haha grapjas.

Die website gebruik ik altijd voor trackrace codes van postnl (RC)
    Werkt perfect
    Posts(8) | Reviews | Tip post

• Sebasr8 Moderator Wednesday, January 14, 2015 5:19 PM Reply
    Hallo @lulupsv,

Met oud & nieuw kan er wat vertraging zitten in de bestelling, maar maak je geen zorgen het pakket komt eraan (misschien heb je het nu zelfs al binnen). De track and trace codes werken helaas niet altijd even goed, ik heb laatst hetzelfde ondervonden. Gelukkig komen ze wel aan!
    Posts(155) | Reviews | Tip post

• gangstaplaya Thursday, January 15, 2015 8:44 PM Reply
    Heb toevallig ook op 29 december iets gekocht. (Xiaomi powerbank en accessoires ervoor). Gisteren 14 december hebben ze geprobeerd om te leveren. Maar ik was niet thuis dus kan ik het zaterdag gaan halen in het postkantoor van Bpost. Volgens de site was het 13 dagen verzending. Nu met de feestdagen was dat 16 dagen geworden. Toch nog goed volgens mij. Als ik het maar voor eind januari had.

En inderdaad. Hij zat lang vast bij stapje 1 op de site:
    wo 14 jan. 2015 11:46 Zending niet afgeleverd. Contact met geadresseerde
    wo 14 jan. 2015 11:45 Zending zit in afleverroute
    di 13 jan. 2015 09:56 Ontvangen in land van bestemming
    ma 12 jan. 2015 22:16 NL Verzonden naar land van bestemming
    ma 12 jan. 2015 07:05 CN Pakket verzonden naar sorteercentrum in land van transit
    vr 9 jan. 2015 21:20 CN Pakket aangekomen in land van transit
    vr 9 jan. 2015 06:20 CN Pakket onderweg naar land van transit
    za 3 jan. 2015 17:51 CN Pakket ontvangen op sorteercentrum in land van herkomst
    wo 31 dec. 2014 08:26 Zending gesorteerd voor het land van bestemming
    wo 31 dec. 2014 08:25 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

post edited by gangstaplaya on 1/15/2015 at 8:45 PM
«Reply to this thread (in Nederlands)
Nederlands

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere