Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Nederlands)
Nederlands

Zending niet aangekomen, wel "delivery confrimed"

• LeanderRandom Friday, March 6, 2015 11:50 PM Reply
    Blijkbaar ben ik de zoveelste gedupeerde de nederlandse DX gebruikers.
    Heb netjes een ticket gemaakt, krijg ik dit.

Ik: "I've been waiting for the first package to arrive for over 3 weeks now. The tracking code I got doesn't work with and isn't recognized by any of the track-and-trace websites."

Costumer service:
    "Dear Leander,

Sorry for the delay delivery. We checked your package with the tracking number RC312493059NL, the information is:

2015-02-23 09:23, The item has been delivered successfully

So your package has been delivered, could you pls make sure with your local post?

Thanks for your understanding. Have a nice day!

Best regards
    Wangjie"

Nu heb ik PostNL gebeld, die zegt dat het pakket is gescand, maar voor onbekende reden weer is terug gestuurd. Waarschijnlijk omdat ik geen mailbox zou hebben. De bestelling is opgedeeld in delen, en het tweede deel is vorig week verzonden. Gaat dit weer gebeuren? Waarschijnlijk wel.
    Waarschijnlijk moet ik straks een schriftelijk bewijs opvragen bij post NL.

Ik kan dus wel fluiten naar de producten of geldteruggave...
    Posts(5) | Reviews | Tip post

• Drag0nDem0n Saturday, March 7, 2015 12:46 AM Reply
    Als het pakketje inderdaad is teruggestuurd, zal DX je geld teruggeven zodra ze het ontvangen.
    Het Nederlandse DX Forum > http://bit.ly/DxForumNL
    Posts(390) | Reviews | Tip post

• LeanderRandom Saturday, March 7, 2015 8:56 PM Reply
    Misschien wel, maar de vraag is, waarom word het teruggestuurd. Ik zie het vaker gebeuren in Nederland met DX service. Is er dan geen adres bekent waar het pakket heen moet?
    Het is vreemd dat het het in Nederland aankomt bij post NL, en het direct word teruggestuurd zonder dat er ook maar enig contact word opgenomen.

Dit is de laatste keer dat ik wat bij DX bestel, dat weet ik wel.

• Sebasr8 Moderator Thursday, March 19, 2015 9:09 PM Reply
    @LeanderRandom

Heb je een ordernummer voor mij zodat ik kan controleren wat er mis is gegaan?
    Posts(155) | Reviews | Tip post

• LeanderRandom Wednesday, December 16, 2015 10:12 PM Reply

Uiteindelijk een half jaar later en een waslijst aan emails verder nog steeds geen resultaat. Hoe vaak ik wel niet hetzelfde heb moeten uitleggen omdat de "costumer support" nauwelijks Engels begrijpt... Uiteindelijk dus geen geld terug en de bestelling niet ontvangen omdat het pakket "kwijt" is of ik het ontvangen zou moeten hebben. Al een aantal keer PostNL aan de telefoon gehad. Zij zeggen dat het pakket is terug gestuurd maar dat wil DX maar niet begrijpen.

Ik heb het maar opgegeven, maar opnieuw iets bestellen bij DX word het dus niet aangezien je blijkbaar geen garantie hebt mocht er iets mis gaan met de levering.

nog het ordernummer:

150211001071674251

post edited by LeanderRandom on 12/16/2015 at 10:16 PM
  • Voriki Top 10 Forum Poster Thursday, March 10, 2016 4:30 PM Reply

Al een update @LeanderRandom ?

Ik weet dat DX enorm frusterend kan zijn, heb nu ook mijn issues lopende, maar die zullen wel snel opgelost worden.

unhappy and grumpy about DX
    Why I'm (temporary) back on the forums:
    http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1447763
    Posts(6762) | Reviews | Tip post

• LeanderRandom Thursday, March 10, 2016 5:51 PM Reply

Na het plaatsen van het vorige bericht werd er contact met mij opgenomen en werden de missende items alnog opgestuurd. Uiteindelijk alles ontvangen. Het bleek nou dat het huisnummer niet was afgedrukt waardoor PostNL de orders terugstuurden. Nog af-en-toe wat kleine orders gemaakt waar ik geen problemen mee heb gehad.

Uiteindelijk is het toch nog opgelost. 9 maanden later.

• LeanderRandom Thursday, March 10, 2016 5:51 PM Reply

Na het plaatsen van het vorige bericht werd er contact met mij opgenomen en werden de missende items alnog opgestuurd. Uiteindelijk alles ontvangen. Het bleek nou dat het huisnummer niet was afgedrukt waardoor PostNL de orders terugstuurden. Nog af-en-toe wat kleine orders gemaakt waar ik geen problemen mee heb gehad.

Uiteindelijk is het toch nog opgelost. 9 maanden later.

«Reply to this thread (in Nederlands)
Nederlands

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere