Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Nederlands)
Nederlands

1 van de 2 bestellingen niet aangekomen

• Jarwik2008 Tuesday, November 8, 2016 12:51 AM Reply

Ik heb op 13-10-2016 een bestelling ( 161012135091567972 ) geplaatst via Dealextreme Direct EU, pas op 22-10-2016 is deze verzonden.

Ik heb deze bestelling nog niet mogen ontvangen helaas. Uitgaande van de maximale handling en delivery time zou deze uiterlijk 28-10-2016 bij mij binnen horen te zijn. Ik betaal immers een hoger bedrag op DX EU.....

Op 17track staat hij nog steeds sinds 24-10-2016  als "The item is pre-advised" , die status veranderd ook niet.

Op 21-10-2016 heb ik een 2e bestelling ( 161020001059137798 ) geplaatst via de normale Dealextreme website, deze is al op 22-10-2016 verzonden en op 4-11-2016 al door mij mogen ontvangen.

Het het is een beetje belachelijk dat je speciaal extra betaald via DX Direct EU om je pakket eerder te mogen ontvangen, terwijl je 2e normale pakketje wat een week later besteld is eerder is bezorgd.

Meerdere malen heb ik contact gezocht via een ticket met reply maar kom niet echt verder. Het laatste bericht is van 4-11-2016 toen mij werd gevraagd naar het 2e ordernummer, hier heb ik helaas vandaag ook weer geen reaktie op mogen ontvangen. Als er gereageerd wordt is het meestal met een hele lap standaard tekst elke keer. Blijf een beetje vast zitten dus.

Hoe lang zou ik nog moeten wachten voordat ik het als verloren moet beschouwen en paypal aan de jas gaan trekken om een claim te openen??

Thnx......

Posts(1) | Reviews | Tip post

• Sebasr8 Moderator Thursday, November 10, 2016 7:01 PM Reply

Hallo @ Jarwik2008,

Het is natuurlijk niet goed wat er is gebeurt. Ik kan er echter als forum-moderator vrij weinig aan doen. Wat ik in de afgelopen jaren wel heb gemerkt is dat EU direct niet altijd garant staat voor snellere bezorging (helaas). Zoals je zelf hebt ondervonden is een bestelling vanuit de reguliere webshop van DX er soms nog sneller. In tegenstelling tot wat vele denken is er namelijk geen speciaal warenhuis in Europa speciaal voor EU Direct. De pakketjes komen gewoon vanuit het reguliere warenhuis (zorgde bij mij ook voor wat verwarring).

Ik weet niet precies wat er hier dus verkeerd gaat en ik krijg daar ook geen inzicht in. Ik hoop echter wel dat je pakketje alsnog snel wordt bezorgd (want als het goed is wordt hij nog wel gewoon bezorgd). Het kan echter ook zo zijn dat je pakketje nu bij de douane ligt waardoor het een vertraging oploopt. Worden de pakketjes bij de douane vastgehouden dan is de kans groot dat je hierover importheffingen moet betalen. Heb je hiervoor een verzekering afgesloten dan kun je dit bij DX declareren (via deze link krijg je daar meer informatie over). 

Ontvang je het pakketje nou helemaal niet, dan hoor ik dat graag. Dan ga ik er zelf nog even achteraan!

Met vriendelijke groeten,

Sebas

Posts(155) | Reviews | Tip post

post edited by Sebasr8 on 11/10/2016 at 7:08 PM
  • purple-leaves @DX Staff @DX Staff Monday, December 5, 2016 10:51 AM Reply

@Jarwik2008

There is no EU Warehouse, we send EU DIRECT goods from world factory to EU, and have cooperation with Netherland's Post Company to make faster delivery.

http://eud.dx.com/FAQ/faq

NL post are normally faster. Both orders were shipped by it.

As for your order ( 161012135091567972 ), there might be some unexpected reasons causing the delay, which to some extent is uncontrolable. We apologize for any inconvenience caused.

As for 161020001059137798,  though it was from normal DealExtreme website, we also shipped it by NL post.

Thanks for your understanding.

Posts(155) | Reviews | Tip post

• Piriod Friday, August 24, 2018 4:05 PM Reply

wat een gezeur leveren geen import heffing  levende mensen die bestellen hebben

vrijheid van keus  moeten ontvangen. Als de leverancier weet dat je

extra moet betalen is hij verplicht ipv bulk korting  dat te vermelden.

verder als de duane iets heft  wat is de fun om goed koop in

het buitenland te bestellen.  Luk 21:25

mijn klok-ie tikt.

Posts(2) | Reviews | Tip post

post edited by Piriod on 8/24/2018 at 4:12 PM
«Reply to this thread (in Nederlands)
Nederlands

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere