Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Português)
Português

Não recebi o Produto!! Ticket Não resolve!!

• ozOzo Top 10 Forum Poster Thursday, November 24, 2016 7:36 AM Reply

@IauaresPVH

Yours is a separate issue. Stay in your own thread.

http://club.dx.com/forums/Forums.dx/threadid.1462299?page=1 

O seu é uma questão separada. Fique no seu próprio segmento.

http://club.dx.com/forums/Forums.dx/threadid.1462299?page=1

[edit] Corrected link.

Worldwide 4G bands list:
    http://en.wikipedia.org/
    wiki/List_of_LTE_networks
    Worldwide 3G bands list:
    https://en.wikipedia.org/
    wiki/List_of_UMTS_networks
    Posts(7310) | Reviews | Tip post

post edited by ozOzo on 11/24/2016 at 7:40 AM
  • Maye_Tao Thursday, November 24, 2016 5:08 PM Reply

@joelrocho

We need to contact related post office to investigate this matter.

@IauaresPVH

Our ticket staff have replied to you. Please check.

Be happy. ( *^_^* )
    Posts(5502) | Reviews | Tip post

• joelrocho Thursday, November 24, 2016 6:39 PM Reply

@Maye_Tao

So please get in touch with the post office, because I'm waiting for a solution! Thanks.

Posts(16) | Reviews | Tip post

• joelrocho Friday, November 25, 2016 10:28 PM Reply

@Maye_Tao

Any return? Still waiting.

• Maye_Tao Monday, November 28, 2016 9:04 AM Reply

@joelrocho

I will let you know as soon as we get the feedback.

Be happy. ( *^_^* )

• joelrocho Friday, December 2, 2016 6:05 AM Reply

@Maye_Tao e @LAL

Estou novamente entrando em contato com você pois agora a pouco recebi retorno dos Correios, referente ao protocolo de reclamação que estava em aberto: Segue a resposta deles: Caro Cliente, Os dados do destinatário informado no invólucro (envelope, caixa ou pacote) do objeto estão divergentes aos apresentados nesta manifestação. Gentileza entrar em contato com o remetente para verificação do código correto da encomenda. Ou seja, vocês que erraram e colocaram o Destinatário Auromir S. Valdevino e para outro endereço, este rastreio informado não é meu. Peço que informem o rastreio correto para mim, caso não tenham enviado ainda que enviam o mais rápido possivel, pois estou a quase 2 meses sem o produto (comprei no dia 14/10). Aguardo teu retorno com o número do rastreio correto e que seja para meu nome e meu endereço. Em anexo, segue a resposta dos correios do Brasil para verificação. Obrigado e aguardo urgentemente a correção do erro de vocês! Esse ticket está em aberto e lá no ticket anexei o retorno por e-mail dos correios. Aguardo retorno.

English:

I am contacting you again as I received a return from the Post Office regarding the complaint protocol that was open: Here is the reply from them: Dear Customer, The recipient's information is informed in the envelope (envelope, box or package) of the object Are different from those presented in this manifestation. Kindly contact the sender to verify the correct order code. That is, you who have erred and placed the Recipient Auromir S. Valdevino and to another address, this screening is not mine. Please inform. me of the correct screening for me, if you have not sent yet send me as soon as possible, as I am almost 2 months without the product (I bought on 14/10). I await your return with the correct tracking number and that it is for my name and my address. Attached is the reply from the Brazilian Post Office for verification. Thank you and I look forward to correcting your mistake! This ticket is open and there in the ticket I attached the return by e-mail from the post office. Awaiting return.

• Maye_Tao Friday, December 2, 2016 9:32 AM Reply

@joelrocho

RE403970115SE is the correct tracking number. We got a reply from post office.

Dear customer,The customs has taxed your shipment and it is awaiting for withdrawal at the post office:AC SHOPPING CENter NORTE Address: RGALATEA, 1518 - Carandiru Sao Paulo / SP. The addressee must pay the tax rates to receive it. Thank you in advance.

2345截图20161202093045.jpg

Be happy. ( *^_^* )

• joelrocho Friday, December 2, 2016 6:46 PM Reply

@Maye_Tao

EU SEI QUE O PRODUTO FOI TAXADO, EU SEI DISSO! eu vou pagar a taxa, você não está entendendo o meu questionamento! O meu questionamento é que este rastreio foi para São Paulo e não na minha cidade que é Porto Alegre - Bairro Sarandi, peço que olhe para o outro rastreio de outra compra que eu fiz na DX, referente a capa e pelicula, eu recebi corretamente, chegou até minha cidade, vocês estão omitindo/ocultando um erro de vocês. Eu já liguei para essa Agência dos Correios em São Paulo onde está parado o produto desde o dia 14/11 e eles me informaram que no pacote foi endereçado para São Paulo e no nome de AUROMIR S. VALDEVINO. Estou cansado de contatar vocês e não ter solução para meu problema. Se este rastreio realmente for meu, peço que entrem em contatos com os correios para encaminharem para a agência mais próxima do meu local para eu retirar o produto e pagar a taxa. Ficou claro ? Se não for resolvido este problema irei acionar vocês judicialmente, é um absurdo eu estar quase 2 meses sem o produto e vocês não resolverem NADA!!!

Segue o rastreio da capa e pelicula em que comentei e que chegou para mim corretamente: 

RE403973134SE - CDD Sarandi - Porto Alegre

Aguardo retorno urgente de vocês, caso contrário, a justiça irá contatar vocês. Obrigado.

English:

@Maye_Tao

I KNOW THAT THE PRODUCT HAS BEEN TAXED, I KNOW THAT! I'll pay the fee, you're not understanding my questioning! My question is that this screening went to São Paulo and not in my city which is Porto Alegre - Sarandi neighborhood, I ask you to look at the other screening of another purchase that I made in DX, referring to the cover and film, I received correctly, Arrived to my city, you are omitting / hiding an error from you. I already called this Post Office in São Paulo where the product has been stopped since 14/11 and they informed me that the package was addressed to São Paulo and in the name of AUROMIR S. VALDEVINO. I'm tired of contacting you and have no solution to my problem. If this tracking really is mine, I ask that they contact the post office to send me to the branch nearest to my location so that I can withdraw the product and pay the fee. It was clear ? If this problem is not solved I will appeal to you judicially, it is absurd to be almost 2 months without the product and you do not solve NOTHING !!!

Here is the cover and movie screen that I commented on and that came to me correctly:

RE403973134SE - CDD Sarandi - Porto Alegre

I expect an urgent return from you, otherwise justice will contact you. Thank you.

• Maye_Tao Monday, December 5, 2016 9:08 AM Reply

@joelrocho

The post office informed us that the package was not sent to a wrong addressee. It was just taxed at São Paulo. Could you please try to contact your customs and pay for tax? Then the package should be sent to your address. 

Be happy. ( *^_^* )

• joelrocho Monday, December 5, 2016 10:59 PM Reply

@Maye_Tao

I do not believe in your return. Do you want me to move 1,100kms from the place where I requested the delivery of the product to go to São Paulo, at this agency pay the fee and withdraw the product? Being that the delivery was to PORTO ALEGRE and according to information of the post office, this package was destined for AUROMIR S. VALDEVINO with address for the state of São Paulo, therefore the package followed the flow of delivery near the address indicated in the package! It's absurd that you are still DENYING the mistake and I wasting time coming in with you guys to solve the problem, but okay, the next one to contact you will be justice! I never buy from this site again. Terrible shopping experience.

Page 2 of 4
Go to Page:
«Reply to this thread (in Português)
Português

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere