Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Deutsch)
Deutsch

shipping of pure power products

• Frantisek Wednesday, December 28, 2016 7:29 AM Reply

Due to ICAO safety regulations shipment of pure power products e.g. batteries by airline service to specific countries (Germany) is not allowed.
    Question: Do you intent to provide another way to ship these items or offer them by EUD-DX to avoid transportation by airplanes?

kind regards, Frantisek

Posts(2) | Reviews | Tip post

• gasbag11 Top 10 Forum Poster Wednesday, December 28, 2016 8:47 AM Reply

Question: Do you intent to provide another way to ship these items or offer them by EUD-DX to avoid transportation by airplanes? 

There is no warehouse in Europe or any of the Direct sites. EVERYTHING is shipped from China. 

Customers have asked DX to ship batteries, etc. by boat but it never happened. 

NO! I don't know why DX screwed up the site so badly.
    Ask them.
    Posts(12557) | Reviews | Tip post

• sheepish Top 10 Forum Poster Wednesday, December 28, 2016 3:45 PM Reply

Warum sprichst du nicht Deutsch?

Remembering 30 years.
    Posts(24930) | Reviews | Tip post

• Frantisek Wednesday, December 28, 2016 6:16 PM Reply

gasbag11 hat mich offenbar sehr gut verstanden und auch die Frage sehr präzise, wenn auch nicht zufriedenstellend beantwortet.

Eine Gegenfrage wie die von sheepish, der mich sehr wohl verstanden haben sollte, bringt nicht weiter und nützt auch den anderen Teilnehmern dieses Forums nichts (nicht "zielführend").
    Aber dennoch eine Antwort: Ich habe auf der deutschsprachigen Forumseite geschrieben, um sicher zu gehen, dass meine Frage für diesen Teilnehmerkreis und nicht für ein anderes Land beantwortet wird. Und in englischer Sprache deshalb, weil die Verkehrssprache bei DX-Leuten eher Englisch als Deutsch ist und somit die Fehlerquote geringer sein dürfte.

Für beide Antworten, die in erstaunlich kurzer Zeit eingingen besten Dank,
    Frantisek

Posts(2) | Reviews | Tip post

«Reply to this thread (in Deutsch)
Deutsch

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere