Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Cell Phones)
Cell Phones

REEMBOLSO

• Fabivida Friday, February 3, 2017 9:52 PM Reply

Maye_Tao

Por favor, peço o reembolso do valor pago pelos telefones celulares. 

Valor R $ 538,48 reais.

Sei que a loja Dx semper me atendeu muito bem, não tenho reclamações quanto ao atendimento da loja DX pelo contrário.

Mas peço que me entendam, pois o Brasil cobra R $ 1.501,58 em reais de impostos isso é muito caro. Não tenho todo esse dinheiro.

Por favor me entenda.!

O que não é culpa ou a responsabilidade da loja DX peço que compreendeu uma loja por um preço mais baixo que eu possa pagar, mas esse valor do imposto é muito caro não pode pagar e por isso razão não tenho condições de ficar Com os celulares.

Por favor, peço o reembolso em dinheiro.

Eu não quero um crédito na loja, eu quero dinheiro de volta.

Fico no aguardo,

Fabivida

Maye_Tao
    Please, I request the refund of the amount paid by the mobile phones.
    Amount R $ 538.48 reais.
    I know that the Dx store always took very good care of me, I have no complaints about the DX store service on the contrary.
    But I ask you to understand me, because Brazil charges R $ 1,501.58 in reais from taxes, which is very expensive. I do not have all that money.
    Please understand me.!
    What is not to blame or the responsibility of the DX store I ask you understood a store for a lower price that I can pay, but this tax value is too expensive can not afford and so I can not afford to stay with the cell phones.
    Please request a refund in cash.
    I do not want a credit at the store, I want money back.
    I'm waiting,
    Fabivida

Posts(34) | Reviews | Tip post

post edited by Fabivida on 2/3/2017 at 9:53 PM
  • Fabivida Friday, February 3, 2017 9:56 PM Reply

Maye_Tao

Bom Dia

Sei que deve ser um desconto, entendo mais por favor entenda eu não tenho esse valor para pagar como imposto para retirar os celulares aqui no Brasil, muito caro.

Comprei na loja DX por serem mais baratos.

Por favor, façam os descontos necessários mais me apoiem com o reembolso em dinheiro.

Aguardo

Fabivida

post edited by Fabivida on 2/3/2017 at 10:00 PM
  • Fabivida Friday, February 3, 2017 9:57 PM Reply

Maye_Tao Good Morning I know it should be a discount, I understand more please understand I do not have this amount to pay as tax to remove the cell phones here in Brazil, very expensive. I bought it in the DX store for being cheaper. Please make the necessary discounts plus support me with the cash refund. I await Fabivida

post edited by Fabivida on 2/3/2017 at 10:01 PM
«Reply to this thread (in Cell Phones)
Cell Phones

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere