DX  » Community » Forums
«See all threads (in Products Request)
Products Request

Mercadoria Extraviada

  • MarcaoSol Tuesday, April 11, 2017 3:01 AM Reply

    Boa tarde! Apos 84 dias de aguardo, tive a informação da empresa de correios que minha mercadoria foi extravida, e que o reembolso deveria ser feita pela empresa que enviou a mercadoria. 

    Ja abri um ticket, mas ate o momento não obtive resposta. 

    Pedido 161224001015342167

    Localizador RE404219557SE

    Não pretendo reembolso, prefiro que me mande novamente os produtos. qual o precedimento devo tomar.


    Posts(1) | Reviews | Tip post

«Reply to this thread (in Products Request)
Products Request

Reply

Subject:

* 50 characters max

Message:

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere