DX  » Community » Forums
«See all threads (in Português)
Português

Produto sem código de rastreio

  • 201720178 Friday, July 21, 2017 8:41 PM Reply

    Agradeço a Marisa que me reenviou minha encomenda.

    Porem não está com o código de rastreio que preciso para quando chegar no Brasil.

    e também eu mudei de endereço, alterei no pedido, mas não sei se foi a tempo.

    o numero do pedido é:170721001086622056

    e o meu endereço atual é o de Cidade Ocidental - Goiás que está no meu perfil.

    Obrigado, tenham um bom dia.


    Posts(5) | Reviews | Tip post

    post edited by 201720178 on 7/25/2017 at 12:42 AM
«Reply to this thread (in Português)
Português

Reply

Subject:

* 50 characters max

Message:

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere