DX  » Community » Forums
«See all threads (in Português)
Português

Péssimo atendimento no Brasil - 170303001059433454

• GomesRafael Tuesday, August 08, 2017 2:38 AM Reply

Fiz uma compra - 170303001059433454

Os correios perderam o pacote, a mais de 120 dias!!

A atendente Marisa (huangjy3).

Simplismente disse que eu deveria ter reclamado antes, que ja passou o tempo.

Um Absurdo isso.

Os correios disseram que a DEALEXTREME tem que solicitar a indenização.

A senhora marisa nao me responde... pessima profissional.

Nao sei mais o que fazer.

Veja o que o correio me respondeu!

"Prezado Cliente, após a devida apuração, verificou-se que o objeto foi extraviado. Conforme normas postais internacionais, o remetente, por ser o contratante do serviço de distribuição no exterior e responsável legal pelo objeto, é o único beneficiário de possível indenização. Caso exista uma relação comercial entre o remetente e o destinatário, o destinatário poderá solicitar possível ressarcimento ao remetente."

Basta pedir o a indenização e me devolver o dinheiro.

Não aconselho ninguem a Comprar na DealExtreme!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I made a purchase - 170303001059433454

The post office has lost the package, more than 120 days !!

The attendant Marisa (huangjy3).

I simply said that I should have complained before, that the time has passed.

This is absurd.

The couriers said that DEALEXTREME must apply for compensation.

Mrs. Marisa does not answer me ... a very bad professional.

I do not know what else to do.

Look what the mail answered me!

"According to international postal regulations, the sender, as the contractor of the distribution service abroad and legally responsible for the object, is the only beneficiary of possible compensation." Dear Customer, after due verification, it was verified that the object was lost. Where there is a business relationship between the sender and the consignee, the consignee may request possible reimbursement from the sender. "

Just ask for the indemnity and give me back the money.

Do not advise anyone to Buy on DealExtreme!

Posts(1) | Reviews | Tip post

«Reply to this thread (in Português)
Português

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere