Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Nederlands)
Nederlands

goed contact DX

• beetle01 Friday, August 18, 2017 5:41 AM Reply

Hallo forummers,

Heb me hier goed kunnen inlezen voor de [email protected] teruggave. Ticket bij after received aangemaakt zoals hier beschreven met een foto via webalbum van de factuur van postnl. Binnen drie dagen is het afgehandeld, vind het een goede service. Ben pas 100% tevreden als het gestort is, binnen 5 tot 10 werkdagen, maar heb daar wel vertrouwen in. Zag veel vragen over dit onderwerp, misschien kan de forumbeheerder hier er een sticky over maken. Of toevoegen als extra noot bij invoerrechten in Nederland. Ik heb nog een ander issue aangemaakt en eens zien hoe dat loopt.

Postnl bezorging ben ik wat minder over te spreken zie ook mijn antwoord in 

http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1438140?page=4

veel succes allemaal met DX

Posts(6) | Reviews | Tip post

• beetle01 Tuesday, August 22, 2017 1:42 AM Reply

Heb de betaling voor [email protected] terug, gestort op creditcard, binnen enkele dagen. Ander issue ook opgelost, krijg nieuw toegezonden.

• wilvanwillem Wednesday, September 6, 2017 8:47 PM Reply

hallo ben jij zeker de enige wacht al 3 maanden op mijn order

Posts(14) | Reviews | Tip post

• beetle01 Thursday, October 5, 2017 7:06 AM Reply

Hallo Willem,

Zojuist weer een pakketje ontvangen, was een garantiegeval dus vervanging van artikel wat niet goed was. Ik weet niet wat je besteld hebt, maar kijk jij ook bij de trackers om te zien waar je pakket blijft? Voor de diverse verzenders staan een aantal trackservices bijvoorbeeld; http://www.17track.net/en/    en  https://packageradar.com/ daar volg ik de verzendnummers. Voor pakketten zonder afleverings handtekening zie je tot verzending naar Nl wat er gebeurd. Mijn laatste pakketje is 12 september uit China in transfer gegaan en vandaag bezorgd. Meestal ligt het aan postnl die geen ontvangsbericht stuurt, en na 14 dagen bij het servicepunt te zijn geweest weer terug stuurt. Tussen ontvangst in NL en afhaalbericht zit vaak al vijf dagen. Heeft DX zelf al laten weten of ze het retour hebben ontvangen. Veel succes en ik hoop dat je het alsnog ontvangt. 

post edited by beetle01 on 10/5/2017 at 7:08 AM
  • Sebasr8 Moderator Monday, October 30, 2017 5:42 AM Reply

Hallo @beetle01,

Ik ben blij te horen dat alles is goed gegaan en ik ben blij dat je het meld. Normaal worden er alleen klachten geplaatst, dus een complimentje kan geen kwaad ;)!

Veel plezier met je product(en)!

Posts(155) | Reviews | Tip post

«Reply to this thread (in Nederlands)
Nederlands

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere