Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Nederlands)
Nederlands

Douane kosten

• Terence90 Wednesday, August 23, 2017 1:41 AM Reply

Goedemiddag,

Ik had een telefoon besteld en die heb ik ondertussen ontvangen. Wel moest ik douane kosten betalen bij het ophalen van het pakketje. 

Gelukkig had ik wel de verzekering voor deze zending aangezet, echter wordt ik op de site niet echt wijzer hoe ik deze kosten moet declareren.

Heeft iemand enig idee hoe ik deze kosten moet terugvragen?

Groet

Posts(6) | Reviews | Tip post

• beetle01 Wednesday, August 23, 2017 6:05 AM Reply

Ha,

Maak een ticket aan, kan op https://cs.dx.com/Ticket/Check/Order.Delay  en maak een foto van de factuur van postnl en evt. betaling. Zet de foto's in een webalbum en stuur de link mee in je ticket. Bij mij is alles erg vlot verlopen. Ze vragen eerst of je het als shop credit wil maar geef aan dat je het als refund op je bankrekening, paypall of creditcard wil hebben. Of je moet het als shop credit willen natuurlijk. Bij mij was het hele proces binnen een week geregeld. Ze geven zelf aan betaling tussen 3 en 10 werkdagen. Ik kan daar natuurlijk in jouw geval geen garantie op geven. Je krijgt een euro waarde van ten hoogste $ 40,00 terug, wel in euro's gestort Succes ermee.

Posts(6) | Reviews | Tip post

post edited by beetle01 on 8/23/2017 at 6:24 AM
  • Sebasr8 Moderator Wednesday, August 23, 2017 6:12 PM Reply

Hallo @Beetle01,

Bedankt voor deze duidelijke uitleg. Als er in het vervolg nog vragen zijn zal ik ze doorverwijzen naar dit bericht. De titel van dit topix spreekt voor zich dus ik denk dat mensen weten dat ze hier het antwoord kunnen vinden. Is dat niet het geval dan zal ik het topic Sticky maken.

Met vriendelijke groeten,

Sebas

Posts(155) | Reviews | Tip post

«Reply to this thread (in Nederlands)
Nederlands

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere