DX  » Community » Forums
«See all threads (in Nederlands)
Nederlands

ordernummer onbekend?

• 97Tanja Tuesday, October 10, 2017 4:53 AM Reply

Geachte heer, mevrouw,

helaas is 1 van de 3 bestelde telefoons niet in orde. Vermoedelijk fabricagefout. Het beeldscherm heeft een 'dead spot' en vandaag (1 week in gebruik) is de telefoon diverse malen uitgevallen / gestopt. Ik heb hierover eerder een ticket aangemaakt (RMA?, ordernummer 170804001019376474) om de telefoon te kunnen terugsturen, maar nog niets over gehoord. En bij opnieuw invoeren van het ordernummer wordt dit niet herkend.

Graag uw advies.

Met dank,

Tanja

Posts(6) | Reviews | Tip post

• gdebest Friday, October 13, 2017 5:31 PM Reply

Hi Tanja,

Ik weet niet of je vraag inmiddels al beantwoord is, maar zoniet, raad ik je aan om een live chat te openen met een van de mensen van de klantenservice. Dat gaat in het Engels, maar dan heb je meteen antwoord op je vragen.....

Ik kan je niet echt helpen met je vraag , maar ik schat zo in dat het wel lang gaan duren voor je (kapotte telefoon opsturen op jouw kosten naar China, en daarna wordt hopelijk een nieuwe teruggestuurd).  Helaas heb je niet dezelfde consumentenrechten zoals wij die gewend zijn in Nederland. Succes.

• Sebasr8 Moderator Monday, October 30, 2017 5:40 AM Reply

Hallo @97Tanja,

Zoals @gdebest al heeft gezegd; de beste manier is om een ticket aan te vragen. Als het echt een fabricagefout is zou dit de verantwoordelijkheid zijn van de producent en daardoor denk ik, met de nadruk op denk, dat je een refund krijgt. Pin me hier niet op vast, maar ik denk dat het met een telefoon zeker waard is!

Posts(146) | Reviews | Tip post

• 97Tanja Wednesday, November 01, 2017 2:08 PM Reply

dank voor uw reacties. Nog in contact met de fabrikant (Doogee), waarnaar DX mij doorverwees. Nog niet opgelost......

«Reply to this thread (in Nederlands)
Nederlands

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere