Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Nederlands)
Nederlands

Pakketje niet ontvangen

• semono Thursday, January 11, 2018 11:09 PM Reply

Ik heb een tijd terug een speaker besteld en twee weken later kwam de status op bezorgd te staan. Ik heb het pakketje nooit ontvangen en dus een ticket aangemaakt. Na ongeveer 5 keer herhalen werd het de klantenservice duidelijk dat ik geen onderzoek kan starten bij PostNL (kan alleen de verzender doen). Er zou een onderzoek gestart worden en na twee weken (max) zou ik bericht krijgen. Dat is niet gebeurd dus ik heb een reminder gestuurd. Eén dag later krijg ik bericht dat ze de helft van mijn pakket willen vergoeden. Dit is me een vreemde gewaarwording; een pakketje raakt zoek voordat het bij mij is en de helft van het pakketje kan wel vergoed worden door de verkoper. 

PostNL wil me niet verder helpen vanwege hun eerdergenoemde policy. Wel kreeg ik te horen dat het pakketje op nummer 1 in mijn straat bezorgd zou zijn (ik begrijp niet helemaal waarom). Ik ben naar dat huis gegaan en kreeg te horen dat ze daar niets hebben ontvangen. Voor de zekerheid ben ik naar de buren geweest en ook daar geen pakketje.

Ik vind de klantenservice erg weinig meewerken en ik vind het een vreemd voorstel om de helft van mijn pakketje te vergoeden. Wat kan ik het beste doen?

Posts(1) | Reviews | Tip post

• Sebasr8 Moderator Tuesday, January 16, 2018 7:49 PM Reply

Hallo @Semono,

Ik lees dit vaker jammer genoeg. Helaas kan PostNL hier weinig aan doen en voor DX is het ook moeilijk om te achterhalen waar het fout is gegaan. Af en toe worden pakketjes bij het postkantoor afgeleverd zonder dat daar kennis van wordt gegeven bij de ontvanger. Dit is mij nog nooit overkomen maar ik ben laatst toch een keer voor de zekerheid langsgegaan. Dit is de enige tip die ik kan geven. Voor de rest zou je het via de ticketservice af moeten handelen.

Sorry voor het ongemak!

MvG,

Sebas

Posts(155) | Reviews | Tip post

«Reply to this thread (in Nederlands)
Nederlands

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere