Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in General Discussions)
General Discussions

Sin producto, sin reembolso, sin respuestas.

• LilianaM Wednesday, May 09, 2018 11:15 PM Reply

Yo compré un regalo para mi hija el 02 de marzo y es 09 de mayo y aún no llega... se demoran días en contestar mi tickets y sólo me piden comprensión y que siga esperando... he solicitado en reiteradas ocasiones devolución de mi dinero y no responden... es una burla.

Posts(1) | Reviews | Tip post

• Maye_Tao @DX Staff @DX Staff Thursday, May 10, 2018 10:24 AM Reply

Hello @LilianaM

Sorry to hear this.

We have offered solutions via ticket case C103C69684114B949ED9BCB987D8224A. Please check and get back to us there. Thanks.

Be happy. ( *^_^* )
    Posts(5238) | Reviews | Tip post

• JgrMhb Tuesday, May 15, 2018 6:44 PM Reply

Me pasa lo mismo, pero el pedido es de noviembre y no contestan desde febrero ni reembolsan el dinero. Pueden ayudarme por favor?

Posts(3) | Reviews | Tip post

• RobBlackMamba Tuesday, May 15, 2018 10:01 PM Reply

Salve,  presso questo sito ho acquistato uuno Xiaomi dal valore di 300€ il 21 Febbraio e ad oggi non mi è ancora arrivato!!!  Si sono rubati 300 € e dicono che sta sotto investigazione ogni volta che contatto la dirigenza. NON COMPRATE Mai da questo sito perche il servizio è scadente. Non ti rimborsano nemmeno e fanno orecchie da mercante

Posts(1) | Reviews | Tip post

• Maye_Tao @DX Staff @DX Staff Wednesday, May 16, 2018 8:46 AM Reply

@JgrMhb

Sorry for the delay.

We issued refund for returned package to your credit card. You may get it back about 3-7 working days. Thanks.

Be happy. ( *^_^* )

• JgrMhb Wednesday, May 16, 2018 9:53 AM Reply

Gracias por atenderme con tanta rapidez y tanta atención. Si hubiese algún problema volvería a contactar. Muchas gracias por todo.

Un saludo

• Maye_Tao @DX Staff @DX Staff Wednesday, May 16, 2018 5:12 PM Reply

@RobBlackMamba

We have offered solutions via ticket case. Please get back to us there. Thanks.

Be happy. ( *^_^* )

• JgrMhb Thursday, May 17, 2018 3:45 PM Reply

Hola,

Me mandaste un ticket pero la cantidad del reembolso que me dices no coincide con el precio de los dos móviles y al ticket no contestan otra vez, solo me gustaría saber por qué esa cantidad.

Un saludo

«Reply to this thread (in General Discussions)
General Discussions

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere