Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Português)
Português

Produto Extraviado pedido 180115001029394048

  • tsuihak Wednesday, June 06, 2018 6:32 AM Reply

    Abri uma reclamação na transportadora (www.correios.com.br) cujo número 95151372 de meu país e fui informado que meu produto foi extraviado. Como faço para ser reembolsado? Enviei o print em anexo da reclamação. Infelizmente não estou tendo acesso a meu email de cadastro. Gostaria que a resposta fosse enviada para esse email: [email protected] Fiz um outro pedido (180111001024328802) na mesma epóca e o mesmo já pegou. Aguardo o contato mais breve possível.

    Posts(2) | Reviews | Tip post

«Reply to this thread (in Português)
Português

Reply

Subject:

* 50 characters max

Message:

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere