Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in General Discussions)
General Discussions

Vendedor Recebeu e diz que não tem o produto

  • primofabricio Thursday, March 7, 2019 6:32 PM Reply

    Fiz um pedido em 17/02 e recebi mensagem do vendedor dia -5/03 dizendo que não tem o produto e que o seu fornecedor esta demorando para entregar, fica a pergunta, porque vende então? gostaria de receber o dinheiro de volta ou ao menos uma resposta coerente do mesmo, como faço para cancelar a venda?

    Posts(2) | Reviews | Tip post

  • Alisa-Deng @DX Staff @DX Staff Thursday, March 21, 2019 4:35 PM Reply

    Hi @primofabricio

    Could you please provide the order number.

    Posts(1047) | Reviews | Tip post

  • primofabricio Thursday, March 21, 2019 6:11 PM Reply

    190217100144017932, ele já cancelou o pedido, porem ainda não me devoleu o dinheiro, o pedido foi pago via boleto bancario.

    Posts(2) | Reviews | Tip post

«Reply to this thread (in General Discussions)
General Discussions

Reply

Subject:

* 50 characters max

Message:

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere