Wish
DX  » Community » Forums
«See all threads (in Product Forum)
Product Forum

CE vs linux

• fernandobra Tuesday, October 27, 2009 12:35 PM Reply
    This thing can make what SKU.26366 does?
    Posts(45) | Reviews | Tip post

• lefrade Tuesday, October 27, 2009 7:29 PM Reply
    This device is a GPS unity but because has windows CE it can run some programs to windows ce. The other device is a hand computer touchscreen with linux and can run programs for linux but doesn't have GPS integrated, it's mean: are different things then no comparations.
    Posts(62) | Reviews | Tip post

• fernandobra Tuesday, October 27, 2009 8:53 PM Reply
    Thanks. what if i use a bluetooth gps?

• lefrade Wednesday, October 28, 2009 7:42 AM Reply
    (Tor Fernandobra) Além do mais fernando, quando quiser escreva em inglês e português para que quem saiba português possa te ajudar também, tem muitos brasileiros aqui.
    Posts(62) | Reviews | Tip post

• fernandobra Wednesday, October 28, 2009 8:31 AM Reply
    Beleza. =D

• joaopedr Wednesday, November 11, 2009 6:28 AM Reply
    Olá,

Alguem pode dizer-me se compensa comprar este aparelho em vez dos restantes, noemadamente o sku.29377 e o sku.23568 (ou qualquer um dos outros)?

É tão fácil colocar outros programas de GPS neste aparelho como nos restantes?

Estou muito indeciso. Agradeço a vossa ajuda.

IN ENGLISH:

Hi there, can anyone advise me if its better to buy this gadget instead of sku.29377 or sku.23568 (or anyother)?

Does it allows to install other gps navigators as easy as the other "skus"?

Thanks
    Posts(2) | Reviews | Tip post

• fernandobra Wednesday, November 11, 2009 8:31 AM Reply
    BR
    Não conheço tantos aplicativos de navegação para linux (na verdade não conheço nenhum). Para CE existem muitos. A melhor opção seria na verdade um n810, que tem teclado físico e já tem gps integrado. Deste modo não precisa nem se preocupar com um gps bluetooth

EN
    I don't know many navigation apps for linux (not really seen any). For CE there are many. For me the best option is actually a n810, which has physical keyboard and already has built-in gps. So do not even bother with a bluetooth gps.

• joaopedr Thursday, November 12, 2009 6:08 AM Reply
    É tão fácil colocar outros programas de GPS (Navigon/tom tom/etc) neste aparelho como nos outros que levam cartão de memória?

In english: is it as easy to install other GPS software in this gadget as it is in the other gadgets that use external sd card?
    Posts(2) | Reviews | Tip post

«Reply to this thread (in Product Forum)
Product Forum

Reply

Subject:

* 50 characters max

Please note: HTML codes are not allowed anywhere on this page (otherwise you will see an error).

Please note that DealExtreme Forums are not a sales or product support board. While we do constantly participate in this forum, please contact us via support ticket for a guaranteed fast response. We make every effort to make the quickest replies.

DX Everywhere