DX » Community » Reviews » Stylish Circularly Polarized 3D Glasses - Black
Customer’s impression:
BOM muito bom 3 Perfecto Buena Calidad
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byElTaato on 08/07/2015

Su precio es muy económico, son de buena calidad. Yo personalmente recomiendo estas gafas 100%

Impression:Buena Calidad,buen precio,Gafas 3D muy buenas;

0 0 0

• posted byedsonbatista on 07/07/2015

Bem, o único ponto negativo, foi o fato do primeiro óculos nunca ter chegado, extraviou em algum ponto do trajeto, mas a DX enviou outro sem nenhum custo, o qual demorou quase 2 meses para chegar, graças a nossa alfandega. Mas valeu a pena os óculos são confortáveis e não apresentaram nenhuma com... Read more

Impression:Perfecto,3;

0 1 1

• posted bynirob.19 on 06/01/2015

Shipping was really too fast.. i got my product in 20 days from Bangladesh.. normally other company take above 30-40 days and product does not reach properly.. I am satisfied to shop with DX.. it was my first order for testing purpose.. i will go for bulk order soon

Impression:muito bom,Perfecto,BOM;

0 0 1

• posted byJohanVHS on 04/23/2015

i am rating this product based on the quality it looks like its got! its of no use to me since i have no 3d-tv... bought the wrong glasses...

Impression:good i think;

1 0 0

• posted bymcmulan on 04/08/2015

+Fonctionne très bien sur LG 42la620s, très bon contraste un peu mieux que ceux fournis avec la TV. -Finition aleatoire

Impression:Perfecto;

0 0 0

• posted bycrizones on 02/26/2015

Muito bom!

0 0 0

• posted byMaaveriiK on 02/14/2015

Pros: Tienen un excelente precio. Cumplen su funcion. Sirven muy bien para pantallas 3D pasivas. Son muy comodos. Tienen un bonito diseño. Contras: Deberian venir en un estuche rigido, ya que por el translado del envio una de las micas se desprendio Aunque una de las micas llego desprendida y al... Read more

Excelente compra!! Excelente compra!!

Impression:Excelente!,Calidad!,Precio Buen!;

0 0 1

• posted byCarlitox1987 on 01/31/2015

Pos: Llego rápido y en perfecto estado.... es tal cual lo esperado El precio esta bien Neg: Nada, esta bien.......... recomendable...

0 0 0

• posted by9012840 on 01/31/2015

I really Like the product and it's price. It is very usefull for me because I had only 2 3D Polarized glasses. I have a chinese branded 3DTV & the glasses they gave with it are Exactly the same. So No Regrets. I'm Happy with these. Waiting to shop for more things in the future. It also took 1 to... Read more

Impression:extremely satisfied;

0 0 0

• posted byaracoeli on 01/15/2015

Estas gafas son perfectas para ver la tele en tres dimensiones. concretamente yo tengo una Lg y funciona a la perfección. Lo único por ponerle una pega son un poquito grandes, por lo que no valen para niños y para mayores si tienes la cara estrechita tambien se van a caer un poquito con respecto... Read more

Impression:Good price quality fantastic;

0 0 0

DX Everywhere