DX » Community » Reviews » Car Tire Valve Caps - Silver (4-Piece Pack)
Customer’s impression:
Perfecto Bonito good looking Resistente Well made
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byFiRsTGM on 08/12/2016

Prós: Válvulas muito bonitas, proporcionando um visual diferente ao seu carro. O material é muito resistente e bonito. Porém, não deixe seu carro em locais mal iluminados, pois há um pequeno risco das válvulas serem furtadas... Contras: As válvulas não possuem segurança antifurto.

Impression:Resistente,Bonito,Fácil de usar;

0 0 0

• posted bykitoneto on 06/30/2016

muito bonito

Impression:Perfecto,Bonito,good looking;

0 0 0

• posted bykitoneto on 04/12/2016

produto muito bom e resistente de ótima qualidade e bonito

Impression:Perfecto,Bonito,Ótima qualidade;

0 0 0

• posted by9756252 on 12/30/2015

Tapas para pocos de las llantas muy buenas, mejoran la apariencia de los neumáticos

Impression:good looking;

0 0 0

• posted byNikitjuk on 12/23/2015

Крышечки для клапанов автомобиля хорошиє

0 0 0

• posted byEdenH100 on 12/23/2015

Pros: It looks good, nice color.. it feels nice, looks like aluminium. It replaces the generic plastic valve caps that came with te tires, It serves it purpose well. Cons: The quality is not the best, it doesn't feel like real aluminum because it's very lightweight. It's not as big as it looks in... Read more

Impression:Well made,good looking,fits nice;

0 0 0

• posted byroman8 on 11/27/2015

good looking on cars good price after a few touch-free wash are pretty "scratched"

0 0 0

• posted byAndrestand on 11/24/2015

Pros: son algo más simpáticos que los típicos de plástico negro Cons.: si hay que decir alguno, tienen mucho recorrido de rosca, tardas en quitarlos y ponerlos. También espero que tarden en perder la rosca, de ponerlos y quitarlos en las válvulas de latón o cobre.

0 0 1

• posted bysamirfor on 09/11/2015

Pros: really good looking, you can tighten them with pliers to hinder theft You must have.

Impression:Excelente produto,good looking,Fancy;

0 0 0

• posted byLanfranco on 07/09/2015

Hola no se que onda este producto nunca me llego una lastima y me figura como terminado o cerrado yo no recuerdo haberlo echo pero bueno no tengo derecho a reclamar nada ya que hace años que paso esto y me deje estar porque pense que algun dia llegaria.

Impression:no me llego,No lo se,no lo tengo;

0 0 0

DX Everywhere