DX » Community » Reviews » AC Powered Red LED Digital Clock with Calendar / Alarm Clock / Thermometer
Customer’s impression:
1 Recomendo BUEN REJOJ
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted bytribute90 on 01/30/2016

Superó mis expectativas, se ve bien, tal vez hubieran puesto una ranura para el clave de corriente para que no choque directamente con el reloj ni con la pared.

Impression:Recomendo,BUEN REJOJ;

0 0 0

• posted byOlivdiaz on 01/12/2016

Bonito pero un poco caro la verdad, hubiese estado mejor con el dia de la semana Mon, Thu, Wed... el año completo en sus 4 cifras 2016, 2017, 2018... y sin los segundos que es un despertador...

Impression:1;

0 0 0

• posted bypitana on 04/24/2015

O relógio tem uma cor que ajuda em visualizações mais distantes e tem diversas informações úteis ao mesmo tempo, além disso tem o design bem legal.

Impression:Recomendo;

0 0 0

• posted byIGGATOR on 10/25/2014

PROS. TANTO EL TAMAÑO COMO LA LUMINOSIDAD SON PERFECTAS. EL PRECIO ME PARECE CORRECTO. ME LLEGO A MALAGA (ESPAÑA) EN PERFECTAS CONDICIONES. CONTRAS, LA TEMPERATURA ESTA REDONDEADA A GRADOS. LAS INSTRUCCIONES VIENEN EN CHINO, LO QUE DIFICULTA LA PUESTA EN MARCHA. SOBRE TODO PARA PROGRAMAR EL LO SE... Read more

Impression:BUEN REJOJ;

0 0 0

• posted byrrc on 04/20/2014

Received it in a properly packed box. When I plugged it in it was already set to the current date and time (ET). The Red LED is very easy to read from a distance and the time is always accurate. The temperature reading is accurate too. It can switch between 12hr and 24hr and you can set the alarm... Read more

1 0 3

DX Everywhere