Customer’s impression:
There are no customer's impression yet.
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

• Its original and it works fine.

posted by Alenos on 03/21/2013
    3 0

Involvement:Expert (understands the inner workings) - Ownership:more than 1 month

Pros:

-It’s original.
    -32 GB!!!
    -Easy to use, just insert it on your PS Vita.

En español:
    -Es Original.
    -Es de 32 GB.
    -Fácil de usar, simplemente mételo en la PS Vita y ya está.

Cons:

-The shipping took a lot of time. It could be my fault for ordering it on December.
    -The price isn’t so low.

En español:
    -El envío tardo mucho, más de 2 meses. Aunque quizá fue mi culpa por pedirlo en diciembre.
    -El precio no es muy bajo.

OtherThoughts:

The price might not be low for people from the US or Europe, but in Argentina I’ve never seen a memory of 32GB for the PS Vita so it was impossible to get. Moreover, here these things are really expensive.

En español:
    El precio quizá no es bajo para personas de USA o Europa, pero para personas que viven en América del Sur es muy difícil de conseguir una memoria de 32 GB para la Vita. Por lo menos en Argentina no encontré un lugar que las venda. Además una de 16 GB acá sale mucho más que esta de 32 GB.

Bottomline:

It was a good deal for me. If you need space on your vita bought one of these instead of one of 16 GB. That’s my advice.

En español:
    Fue un buen negocio para mí. Si necesitas espacio en tu PS Vita te recomiendo que compre una de estas en vez de una de 16GB. Al menos ese es mi consejo.

Post comment

WHY CHOOSE DX.COM?

Get great weekly deals and offers like: Collections