DX » Community » Reviews » Stylish Bamboo Temple UV 400 Protection Sunglasses - Black + Wood
Customer’s impression:
Very good nice Good product OK cool
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byRMHogervorst on 07/28/2016

These glasses come in a wonderfull box. You open the box and the cool glasses shine their coolieness at you. No seriously, the look good, and actually shade you from the sun. The glass is quite dark so no wearing of sunglasses at night, (some people actually do that...). Pros: These sunglasses so... Read more

Impression:Very good;

0 0 1

• posted byLeeandroRc on 07/21/2016

um bom óculos, apesar do material da frente não ser tão bom, ele quebrou depois de um tempo de uso( apesar que foi pq deixei cair, mas poderia ter aguentado o impacto já que foi de uma baixa altura)

Impression:Very good,Good product,nice;

0 0 0

• posted byGonzaleez on 07/21/2016

Pros - Mesmo sem marca, parece ser de qualidade... estilo muito clássico e minimalista! Cont - Nada!

0 0 0

• posted by10297885 on 07/15/2016

Óculos perfeito. Material perfeito.

0 0 0

• posted byfcjunior on 07/07/2016

Um pouco frágil nas articulações mas no geral, é bom.

Impression:Good product;

0 0 0

• posted byRubenbbb on 06/29/2016

Pros: cheap looks good fits perfect Nobody has the same glasses as you! :) thanks to bamboo Cons: bamboo breaks fast It isn't easy to fix it yourselve. Conclusion: If you are looking for cheap glasses thay may break or get lost, those are perfect. Or just if you are more carefull than me ;)

Impression:nice;

0 0 0

• posted byeduplan266 on 06/24/2016

O que dizer desse óculos, já comprei uns 10 deles no site e sempre tenho que comprar mais pq me obrigam a vender ele. Todo mundo quer um.

Impression:Very good,Good product;

0 0 0

• posted byeduplan266 on 06/24/2016

Óculos com um bom preço e qualidade aceitável da armação, quanto a lente é perfeita. Posso olhar para o sol diretamente e não "dói" as vistas. Chama atenção onde vamos, é bonito. O único contra é que a armação de plástico poderia ser um pouco melhor. Mas não quer dizer que seja ruim.

Impression:Good product,nice;

0 0 0

• posted by9761180 on 06/21/2016

el precio es la pro fundamental de este articulo, no esperen que sean marca de lux

Impression:Very good;

0 0 0

• posted by8873030 on 06/20/2016

Gostei muito do óculos, ele chegou depois de 3 meses de espera como de costume. Mas valeu a pena, se você esta pensando em compra eu recomendo. Mas lente não é original então ela não filtra os raios do sol, podendo causar danos graves aos olhos, então evito utilizar diariamente. Se vc for só em... Read more

Impression:Bom Produto;

0 0 0

DX Everywhere