DX » Community » Reviews » 52mm Lens Hood for Canon / Nikon - Black
Customer’s impression:
Great! buena Perfecto Muy buena Plastic
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byTitolibio on 03/03/2015

Es un producto económico que cumple con las funciones para las que se ha fabricado. Encaja en el objetivo de 52mm de mi cámara Nikon D3200. Como única pega, decir que la ruleta que viene de ajuste tiene la rosca demasiado justa, lo que provoca que no pueda acoplarse de manera 100% precisa al... Read more

Impression:Suficiente;

0 0 0

• posted byezombie on 01/19/2015

The hood is well made despite the price. There is no reason to buy original hoods, as this one works perfectly. It's easily mounted. You will notice some vigneting on 18mm focal length but it disappears completely at 24mm.

Impression:Great!;

0 0 0

• posted byTrafiX on 12/19/2014

The 52 mm lensehood fits on my Nikon P600. Good product!

Impression:Great!;

0 0 0

• posted byVMansurr on 12/03/2014

The lens hood it an essential accessory to someone that gonna take pictures at sunny days. The photos doesnt appear with an excess of light! I really recommend!

Impression:Great!,Efficient!;

0 0 0

• posted bymuhreis on 12/02/2014

Gostei muito do produto, o DealExtreme sempre surpriendendo com a qualidade dos seus produtos! Pontos positivos pelo atendimento e pela atenção dos colab.

Impression:Perfecto,buena,Muy buena;

0 0 0

• posted byJoraKost on 11/28/2014

Нормальный товар, соотношение цены и качества. Дома очень пригодилось и понравилась жене. Пользуемся до сих пор

Impression:хорошая,Хороший;

0 0 0

• posted byDraftman on 11/07/2014

Lo compre para la Nikon Coolpix P520 pero no me sirve ya que parece ser que esta cámara es de 51mm o simplemente que no admite este tipo de accesorios ya que es una cámara bridge. A pesar de esto el parasol es de buena calidad.

Impression:Perfecto;

0 0 0

• posted byUchihwa on 09/25/2014

Pros: protects against against unnecessary flaring, protects your lens Cons: at 18 mm you see the protector at 28 mm it is not there. conclusion: Great working hood for very attractive price but however if you want to make shots at 18 mm you have to remove the hood.

Impression:Plastic,protects against ligt;

0 0 0

• posted bysusliostodos on 09/24/2014

Pros: Encaja perfecto para la nikon D3100. Me parecio leer que alguien tuvo problemos en este aspecto, y nada mas lejos de la realidad. Cons:no cons. Other:No soy entendido en fotografia. Lo poco que puedo evaluar es que el producto es tal como se ve en las especificaciones, y lo uso sin en mi... Read more

Impression:Muy buena;

0 0 0

• posted byjanmelgosa on 08/11/2014

Todo ha resultado perfecto. El producto que he recibido cumple totalmente con mis expectativas, es justo lo que queria. Estoy gratamente sorprendido por la rapidez con la que se ha efectuado el envio. La relacion calidad y precio esta muy bien. Muchas gracias, seguire confiando en ustedes para un... Read more

Impression:Perfecto,buena,Muy buena;

0 0 0

WHY CHOOSE DX.COM?

Get great weekly deals and offers like: Collections