DX » Community » Reviews » Genuine Sandisk CZ33 Cruzer Fit Mini USB 2.0 Flash Drive - Black + Red (32GB)
Customer’s impression:
good BOM muito bom Awesome Small
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byCharlton77 on 06/05/2015

Facil De Usar,Y facil de perder Lento Esperaba Mas Velocidad De La Indicada,Simplemente Es Una Farsa

Impression:Bueno;

0 0 0

• posted byEmersonFBI on 05/26/2015

Gostei muito do atendimento da DX, eles me enviaram rapidamente e estou muito feliz com a compra. Aconselho a quem estiver querendo algo deste site que compre, pois estou muito feliz. Obrigado!

Impression:muito bom;

0 0 1

• posted bygiovannigustavo on 05/11/2015

produto pequeno e de boa qualidade

Impression:muito bom,BOM,Incríveis;

0 0 0

• posted byVitorAvelar on 03/26/2015

Produto EXCELENTE, bonito, facil de usar e de perder tambem, por isso tem q ter um cuidado pois o produto é realmente pequeno. grande capacidade de armazenamento com melhor preço que já achei.

Impression:muito bom,Facilidade de Uso,preço;

0 0 0

• posted byGerryHall on 02/26/2015

works great, solid security and nice and compact ... i would recommend that a small rope or key ring to attached it to somkething

Impression:Awesome;

0 0 0

• posted by8740668 on 02/24/2015

thank you

Impression:good;

0 0 0

• posted byfarad2 on 02/08/2015

BRAZILIAN PORTUGUESE Pros: É realmente dificil acreditar que um pendrive tão pequeno possa ser tão bom! Cons: Não há nada que se possa dizer contra ele a não ser que é fácil de ser perdido mas dá pra colocar pingente nele. No geral estou muito satisfeito e super recomendo.

Impression:muito bom;

0 0 0

• posted bycriampc on 01/20/2015

Pros: Very small. (Muito pequeno) Fits perfectly on a MacBook Air. (Encaixa perfeitamente no MacBook Air) I use this pendrive to store files and downloaded stuff from internet like movies and ISO images, and it works like a charm! (Eu uso este pendrive para salvar arquivos baixados da internet, e... Read more

Impression:good,Small,fit;

0 0 0

• posted byMSLunghi on 01/14/2015

Pros: works great, fulfills disclosed. Perfect for the car dashboard, just 4mm out of the panel. works great, fulfills disclosed. Perfect for the car dashboard, just 4mm out of the panel. Received in Brazil at 28days. Cons: nothing

Impression:good;

0 0 0

• posted by8808587 on 01/07/2015

Flash drive works fast and can be used also in car for streaming music via radio USB as it is very small.

Impression:good,lente;

0 0 0

WHY CHOOSE DX.COM?

• Over 200,000 products
  • Extremely low prices
  • Timely refunds and replacements
  • Worldwide free shipping

Subscribe to our newsletter: