DX » Community » Reviews » 1.7" LCD Pulse Scanning Wrist Watch Blood Pressure Monitor -Silver
Customer’s impression:
Very good excellent perfect Good product Small
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byMarinH on 11/23/2016

Easy to use. Well built.

Impression:perfect;

0 0 1

• posted byTarsoGil on 11/17/2016

Excelente produto e vou comprar mais vezes no site dx em breve eu recomendo aos meus amigos sempre. Obrigado

Impression:perfect;

0 0 3

• posted bynifemi on 11/14/2016

Pros: Fairly accurate results. Portable medical items with good packaging for easy movement. Long battery life especially when you use alkaline or rechargeable battery. Very easy to operate. Good gift for friends or parents. Cons: None

Impression:perfect,Very good;

0 0 0

• posted byPowerPhoto on 10/31/2016

O aparelho é todo automático e ainda possui memória que marca a pressão, batimentos cardíacos, data e hora. Seu uso é bem simples e fácil. Lembre-se que o aparelho deve ser posicionado sobre a veia do pulso e não como um relógio. Para mim, que tenho um pulso bem largo, coube tranquilo. Não sei se... Read more

Aparelho de pressão de pulso. Aparelho de pressão de pulso.

Impression:Qualidade,Pequeno;

0 0 3

• posted byEdwinRamos on 10/25/2016

El producto es practico y facil de usar. Realmente economico y buen producto.

Impression:Very good;

0 0 3

• posted byrolinha70 on 10/04/2016

El aparato mide perfectamente la tensión arterial. es muy fácil de usar y bastante barato. En unos días comprobaré si la lectura que hace es acertada.

Impression:excellent;

0 0 0

• posted by10526315 on 10/01/2016

MUyBuen producto , de facil uso falta boton de reinicio Conforme con presentacion y rendimiento

Impression:excellent;

0 0 0

• posted byrmbb66 on 09/18/2016

Aferi a pressão com o tensiômetro analógico e o digital e os dois apresentaram a mesma tensão arterial.

Impression:perfect,Very good,excellent;

0 0 3

• posted bymarks001 on 09/05/2016

me encantó muy fácil de usar, muy práctico viene con estuche, simplemente fantástico. recomendado al 100%

Impression:perfect,Very good,excellent;

1 0 7

• posted byfedebarberan on 09/02/2016

Pros: It works great and fast! Cons: My rechargeable Batteries need to be at full charge to function properly on it. There;s no reset button that i know, so i need to turn it off and turn it back on to test again.

Impression:Very good;

0 0 3

DX Everywhere