DX » Community » Reviews » 12V 3A Power Switching Adapter Charger for Security Camera / Scanner - Black (5.5 x 2.1mm)
Customer’s impression:
There are no customer's impression yet.
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted bydarkserman on 07/06/2014

I bought this for a friends laptop, and it works as expected. The best 'pro' i think is its price, its very cheap compared to buying it locally (Spain) and it works the same way as a original one(it seems to us) I haven't found any 'cons' I its working as expected my friend says. It's just a charger,... Read more

0 0 0

• posted byDrKalyMaster on 11/23/2013

Es un muy buen cargador, lo compré para reemplazar el cargador de mi netbook que estaba nockout y hasta el momento (Casi 1 año) cumple a la perfección. Su acabado no es del todo A1 pero se defiende. En realidad no creo que esto sea un punto en contra ya que para el precio está muy ... Read more

0 0 0

• posted byrubenxsa on 02/19/2013

tengo un monitor lcd que sequemo su fuente y este adaptador de voltaje tiene exacatamente el voltaje de salida tanto como el amperaje para haer que mi monitor funcione sin ningún problema y funciona bien creo que el calentamiento que disipa es el normal razon por la que no tengo ningún contra ... Read more

0 0 0

WHY CHOOSE DX.COM?

Get great weekly deals and offers like: Collections