5.0
  • 5 star 8 ( 67% )
  • 4 star 4 ( 33% )
  • 3 star 0 ( 0% )
  • 2 star 0 ( 0% )
  • 1 star 0 ( 0% )
Customer’s impression:
There are no customer's impression yet.
Create Review

Share your thoughts and
Get DX Points!

• Uma ferramenta perfeita / A perfect tool!

posted by RebornSwe on 04/01/2010
    1

Involvement:General (knows how to use it) - Ownership:more than 1 month

Pros:

Muito prática e rápida de usar, pude abrir o meu próprio cadiado em 20 segundos, fiz varios testes em fechaduras mais complexas e o resultado foi impressionante!

Very practical and fast to use, I could open my lock in 20 seconds, I did several tests on more complex locks and the result was awesome!

Cons:

Ferramenta de metal que acompanha o produto deveria ser uma pouco mas fina em um dos lados, mas isso se resolve facil.

Deveria haver algum tipo de borracha ou algo semelhante para diminuir o barulho causado pelo uso da ferramente.

Metal tool that accompanies the product should be fine but a little on one side, but that is solved easily.

There should be some kind of rubber or something similar to reduce the noise caused by using the tool.

OtherThoughts:

Não tenho muito o que comentar, a ferramente seria perfeito se fosse mais silenciosa ao usar, apenas isso!

I do not have much to comment, the tool would be perfect if it was quieter to use, just that

Bottomline:

Ótimo produto, se você "esquece" chaves como eu frequentemente essa é a sua ferramenta idal. COMPRE AGORA!!!

Great product, if you "forget" keys as I frequently this is your tool idal. BUY NOW!

Post comment

WHY CHOOSE DX.COM?

Get great weekly deals and offers like: Collections