DX » Community » Reviews » M-3210 2.7" LCD Luminous Weather Forecast Thermometer + Hygrometer w/ Alarm Clock - Silver (3 x AAA)
Customer’s impression:
muito funcional
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byEdinhocamera on 10/01/2014

Muito pratico e preciso, tempo e temperatura ão bem parecidos , sem contar no design que me chamou a atenção na hora da compra sem duvida um otimo relogio para cabeçeira de cama. Read more

Impression:muito funcional;

0 0 0

• posted bySlavaKot on 09/06/2013

The apparatus has a relatively large screen , a large buttons are easy to find in darkness. Pleasant blue backlight. You can put on the table or hang on the wall. The battery lasts for a long time. The temperature shows quite precisely , the pressure is a bit deceiving The buttons are pressed hard , ... Read more

0 0 1

• posted bymarciliocoimbra on 07/12/2013

Traz bastante informação e possui um desenho gráfico que mostra o clima. Seu design é moderno e eu estou contente. Pela foto no site parecia bem maior, mas de qualquer forma eu gostei. Poderia ter um visor maior. Chegou com 30 dias e veio bem embalado, não teve qualquer dano ... Read more

0 0 0

• posted bylgcruzz on 06/10/2013

Gostei do produto, excelente acabamento e boa visualização e o funcionamento é perfeito mostra os graus em célsius também Esperava que fosse um pouco maior os numeros mais como tem muita informação no painel realmente não tem como Mais gostei assim mesmo e o ideal ... Read more

0 0 4

• posted byzerdelja on 06/06/2013

I was expecting a mediocre product but I was surprised when I saw the box 'Made in Germany'. Well, I really quality product and I recommend it warmly. Worth the invested money, but it must be recognized that it is easy to steal, especially because it is beautiful :-) Maybe the price is a little high,... Read more

0 0 3

• posted byzerdelja on 06/06/2013

I was expecting a mediocre product but I was surprised when I saw the box 'Made in Germany'. Well, I really quality product and I recommend it warmly. Worth the invested money, but it must be recognized that it is easy to steal, especially because it is beautiful :-) Maybe the price is a little high,... Read more

0 0 3

• posted byFialhoMC on 06/05/2013

Barato, barato e barato.. rs. Não tem outros adjetivos. Mas funciona legalzinho, diz a temperatura e umidade relativa do ar. Vale a pena comprar pra deixar na cabeceira da cama de crianças pra controlar umidade e temperatura. Manual complicado e sem grandes explicações, mas depois ... Read more

0 0 5

WHY CHOOSE DX.COM?

Get great weekly deals and offers like: Collections