DX » Community » Reviews » SADES SA-902 USB 2.0 Game Headphones w/ Microphone + Volume Control - Black + Red (300cm-Cable)
Customer’s impression:
Boa qualidade Ótimo custo beneficio BESTBUY Looks very good! Super Comfortables!
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byoculos on 08/20/2016

O Headphone Sades SA 902 possui um design muito bonito dotado de um led em suas laterais e com um fio-corda que pode ser dobrado sem o risco de quebrar. Comprei este produto em 2013 e até hoje ele funciona perfeitamente. Recomendo, sem dúvidas.

Impression:Ótimo custo beneficio;

0 0 2

• posted bynatanzin on 09/27/2015

this product is very nice. Surround unbeliveble, its detect all songs on game.

Impression:Boa qualidade,Ótimo custo beneficio,BESTBUY;

0 0 0

• posted by9528111 on 07/31/2015

Tardo muchisimo

Impression:Ótimo custo beneficio;

0 0 0

• posted byaxelrprado on 04/21/2015

Es un excelente articulo suena de maravilla, mi pc no tiene para cd asi que descargue los drivers desde la pagina. Son muy grandes y eliminan ruido exterior. Super comodos y no cansan. Puedes jugar todo el dia y sin ninguna incomodades.

Impression:BESTBUY,Super Comfortables!,Looks very good!;

0 0 0

• posted byG-Root on 04/03/2015

small price for item of that quality, sound is so great on them, i found new dimension in playing Dota 2............just perfect

Impression:BESTBUY;

0 0 0

• posted bymihosqad on 02/02/2015

Their sound is great and clear. Really confortable made from soft leather and it is big.they look cool and whit this light really like Cobra

Impression:Cobra look;

0 0 0

• posted byJuniorSant0s on 11/17/2014

acabei de receber meu produto e pelas primeiras impressões estou muito satisfeito. o produto chegou certinho, o único problema foi a demora dos correios brasileiros, mas em compensação eu não fui taxado. o produto é de ótima qualidade, é plug and play, o som é muito alto e o que mais me é que ele... Read more

excelente produto

Impression:Boa qualidade,Ótimo custo beneficio,som incrível;

0 0 2

• posted bySirchu on 02/12/2014

-comodos -se escuchan muy bien -el cable esta forrado de tela -como todos los cascos de este estilo, supongo que en verano darán mucho calor. Poco mas tengo que decir,solo dar tiempo al tiempo y ver como funcionan De momento puedo decir poco, pero estoy muy contento con ellos. Aparentemente... Read more

1 0 0

• posted bymikeplay on 12/10/2013

realmente es un excelente producto, no esperaba que tubiera una calidad como la que tiene, de verdad la recomiendo, es de buen material y esta bien hecho, no se siente fragil y la calidad de audio es demaciado buena(English. its a really excellent product, i wasn't expect the quality that it had,... Read more

0 0 0

• posted byRenascentcolleg on 03/18/2013

They are better than the $250 gamecom headphones I bought less than a year ago, and outsiders cannot hear what I am listening to even at highest volume. When I first got them there was little static at high volumes but it's stopped now. None other than that, they are very durable, I can bend them... Read more

0 0 6

DX Everywhere