DX » Community » Reviews » SMZ Stylish Flat In-Ear Earphones - Blue + Black (3.5mm Plug / 110cm)
Customer’s impression:
good Very good excellent nice Useful
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byCohenShir on 08/20/2016

the price is very attractive but those earphones seriously are the worst earphones i have ever came across. don't buy unless you don't mind awful sound

Impression:Terrible,stay away ,ugly;

0 0 0

• posted byguigui67620 on 08/11/2016

apres un peut plus de 1mois d'utilisation les ecouteur marche encor nikel le son est plus que correcte pour se prix

Impression:Very good;

0 0 1

• posted bypalacios754 on 07/30/2016

compre estos audífonos porque era mi primera compra en línea, me tardaron un mes en llegar debo decir que la calidad del sonido no es la mejor pero por este precio esta bien. pros: precio muy accesible cons: el sonido no es estéreo

Impression:Very good;

0 0 0

• posted byRodrigoLTJ82 on 07/13/2016

I always buy this one... It´s great and has a very good price... The color is not much discreet but the black ones were sold out

Impression:excellent;

0 0 0

• posted bycostinxx on 06/16/2016

se aud bine

Impression:excelent ,se aud bine;

0 0 0

• posted byMaxfire2626 on 06/04/2016

These earphones are surprisingly clear for their price and have great bass. Good if you like more bassy music. The flat cable is excellent making the earphones much less prone to tangling. The blue colour is rather nice and seems to have 0 problem with fading after 6 months of use so far.

Impression:good,Very good,excellent;

0 0 0

• posted byMaxfire2626 on 05/17/2016

These earphones are surprisingly clear for their price and have great bass. Good if you like more bassy music. The flat cable is excellent making the earphones much less prone to tangling. The red colour is rather nice and seems to have 0 problem with fading after 6 months of use so far.

Impression:good,Very good,excellent;

0 0 0

• posted bynachozkii on 02/09/2016

Los compre hace aproximadamente unas 2 semanas, bastante fragiles, el sonido no es de una gran calidad pero cumplen su funcion, que mas se va a esperar por su precio, por el momento me han respondido de buena forma. Pros: Claramente un punto a favor de estos audifonos es su accesibilidad del que... Read more

Impression:good;

0 0 0

• posted by9099293 on 02/04/2016

Very cheap but with very bad quality,

Impression:good;

0 0 0

• posted byalongi on 01/17/2016

Son unos auriculares que ofrecen lo que prometen, son muy baratos pero también poco duraderos, yo pedí 3 y duraron poco más de 3 meses cada uno, suenan bien, pero o los cuidas muy bien o tendrás problemas con las conexiones, un auricular que no funciona..... Compratelos si no tienes muchas perras... Read more

Impression:Buen sonido,Elegantes,Frágiles;

0 0 0

DX Everywhere