DX » Community » Reviews » Racing Wheel Controller for Wii
5.0
  • 5 star 38 ( 76% )
  • 4 star 12 ( 24% )
  • 3 star 0 ( 0% )
  • 2 star 0 ( 0% )
  • 1 star 0 ( 0% )
Customer’s impression:
There are no customer's impression yet.
Create Review

Share your thoughts and
Get DX Points!

• Very very good!

posted by wakinho on 05/08/2009
    0

Involvement:Expert (understands the inner workings) - Ownership:1 day to 1 week

Pros:

Muito bom o volante, dá uma melhorada nas corridas, principalmente no Mario Kart, porque voce usa o botão "B" atrás do controle, e no volante o botão é um travessão. Isso torna mais fácil usar os itens!
    This product is very good! Like the original Mario Kart Wii steering wheel. The diference is the Wii logo behind the steering wheel.

Cons:

I think that the price can be a little cheap more, it is pratically 100% plastic. But I loved it.
    O preço é algo que poderia ser melhorado, o meu não veio em caixa, achei até que foi melhor assim.

OtherThoughts:

I bought one steering wheel in this page, I don't know how I can ask about the colors. I received one pink product. But I wanted the white color. The next time I will search how I can choose my favorite color.
    Eu comprei aqui, e veio rosa. Pra mim não foi problema, minha irmã adorou, mas eu penso que isso pode ser até constrangedor pra algum outro usuário. Se possível, perguntem antes sobre a disponibilidade de cores.

Bottomline:

wOw \o/
    I will buy much more, I received this without any problem. Problem, just the postal service of my country, but this is one another history. One question: How can I choose one color before the payment?
    o_ursinho@hotmail.com
    Se alguém puder me ajudar sobre como entrar em contato a respeito do produto, antes de efetuar o pagamento, dá uma ajudinha pra mim. Abraço a todos!

Post comment

WHY CHOOSE DX.COM?

Get great weekly deals and offers like: Collections