DX » Community » Reviews » UNO R3 Development Board Microcontroller for Arduino
Customer’s impression:
good excellent Useful perfect Quality
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byNunky on 07/25/2017

Impression:excellent;

Bon prix et rien a redire sur le produit. Parfait!!

26 0

ViewMore Hide

• posted by9552031 on 07/07/2017

Impression:good;

Pros: This board is a very good Arduino UNO R3 clone. I've also bought multiple original Arduino UNO R3 boards, but other than the huge price difference did not find any differences between this clone and the original. A (short) USB cable is included in the package to connect it to your PC. All I... Read more

24 0

ViewMore Hide

• posted by11230633 on 05/26/2017

Pros: it's a good Arduino UNO R3 clone, that is called "XDRduino," for a low price. It comes with the USB cable needed to connect to your computer. Cons: the power jack is at an unusual angle and can't be straightened without desoldering. Other thoughts: The power jack doesn't bother me because I... Read more

23 0

ViewMore Hide

• posted by10991552 on 05/21/2017

Impression:good,Useful;

un petit souci j'ai acheté 2 fois l arduino mais sur l'une des deux cartes les bandes dans lesquelles on branche les fils est abîmées elle tien mal au circuit mais elle fonctionne quand même mise a part sa c'est bien

24 0

ViewMore Hide

• posted by10934003 on 03/29/2017

Impression:good,excellent,Useful;

Impressive quality for low price.

0 0

ViewMore Hide

• posted byJackyNiew on 02/24/2017

Impression:good;

C'est finalement sur le 2ème produit reçu que je peux donner mon appréciation, car je n'ai jamais reçu la 1ère commande de ce produit commandé en novembre 2016. DX a procédé à une 2ème expédition que j'ai reçu le 24 février 2017. C'est long, c'est même trop long. Les prix sont vraiment mais de un... Read more

0 0

ViewMore Hide

• posted byTmSong on 02/17/2017

Impression:good,excellent,Useful;

Pros:Compre 2 y llegaron en buen estado. El programador probé varios ejemplos que tengo en arduino, y funcionaron excelente es una buena imitación del arduino sirve para todos los proyectos que tengo. Cons: Ninguna Recomiendo este producto

0 0

ViewMore Hide

• posted byJTMD on 01/19/2017

Impression:good,Useful;

Pros: Works like Arduino Cons: None

3 0

ViewMore Hide

• posted by10738288 on 12/31/2016

Impression:Protudo exelente Recomendo;

O produto e de O toma qualidade Envio rápido e sem problemas funcionando perfeitamente. A empresa está de parabéns cumpriu o prometido. RECOMENDO

2 0

ViewMore Hide

• posted by10615382 on 12/31/2016

Very happy with the site and also with the help when reading the statements through and then U understand the posting better and the site. Help is just a reply away on all.

2 0

ViewMore Hide

DX Everywhere