DX » Community » Reviews » Universal Dual-Standby Multi-point Car Bluetooth V3.0+EDR Handsfree Speakerphone - Black + Silver
Customer’s impression:
good Very good excellent perfect Useful
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byalphonse73 on 07/01/2015

ES MUY SENCILLO DE USAR, AÚN QUE EL INSTRUCTIVO SÓLO VIENEN EN INGLÉS Y CHINO, PERO NO CUESTA MUCHO TRABAJO DESIFRAR CÓMO TRABAJA, LA CALIDAD DE SONIDO ES BUENA, SE ESCUCHA CON MUCHA CLARIDAD, AÚN QUE ME HAN DICHO QUE NO ME ESCUCHO CLARAMENTE DE QUE SE ENTRECORTA ENTRE LLAMADAS, ES PRÁCTICO Y QUE... Read more

Impression:Very good;

0 0 0

• posted bypipe.grcs on 06/22/2015

ha pasado unos dias desde que llego y todavia no logro conectar a mi telefono,creo q es una burla donde dice facil de conectar,me ha costado un mundo y ya me doy por vencido,conrespecto a lo otro ,se ve q es de buena calidad pero no se si de funcionamiento anda bien,ya que como no lo he podido se... Read more

Impression:mala;

0 0 0

• posted bybaioneta on 06/22/2015

Muito útil, no entanto o som é de fraca qualidade, mas dado o preço não se pode exigir mais. Boa autonomia, com a vantagem de se desligar automaticamente.

Impression:good,O som é um pouco rouco e;

0 0 0

• posted bylupintread on 06/21/2015

Pros: It allows you to answer your cell phone without taking your hands off the wheel. Battery life is good and charges fast (~ 3 hours). Speaker is loud enough for you to understand what people say. Cons: None so far. Other thoughts: I recommend this product to everyone.

Useful and cheap product Useful and cheap product

Impression:Very good;

0 0 0

• posted bydthimot on 06/09/2015

Great Price

Impression:excellent,Great value for product;

0 0 0

• posted byBuenogpe on 06/08/2015

Good and work well.

Impression:excellent;

0 0 0

• posted by7899649 on 06/07/2015

Pros: facilita mucho el hablar por celular mientras conduces, además de poder utilizarce como mando de voz para el teléfono, muy útil y práctico. Cons: El puerto de carga se encuentra atrás, además de que el cable con el que viene es muy corto, lo que dificulta la carga de la bateria.

Impression:excellent;

0 0 0

• posted byBodymi10 on 06/02/2015

Absolutely useless... From new speaker not working, no sound... Useless... Money thrown to the wind...

Impression:Useless;

0 0 0

• posted byronaldocv on 06/02/2015

Pros: good value, fits well in my car sun shade Cons: people say sound quality is bad

Impression:good;

0 0 2

• posted byozan2222 on 05/28/2015

ordan kerkenez. Azınlık ta olsa geçmişte Bu ülkede yapılan her yapıt bu ülkenin tarihi eseridir. Biz bunları korumakla yükümlüyüz. Cami,Kilise,sinagog hiç fark etmez.

Impression:perfect;

0 0 1

WHY CHOOSE DX.COM?

• Over 200,000 products
  • Extremely low prices
  • Timely refunds and replacements
  • Worldwide free shipping

Subscribe to our newsletter: