DX » Community » Reviews » Handheld Aluminum Alloy Monopod w/ Tripod Mount Adapter for Gopro Hero 4/ 2 / 3 / 3+ / SJ4000
Customer’s impression:
good excellent nice Useful Good product
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted bymarcelete2 on 08/01/2016

cumple su funcion aunque con algunas deficiencias, con el uso, los distintos tramos toman juego y se hace dificil mantener la camara sin que se te gire, el soporte para poner una gopro no es de lo mejor, a mi se me rompio sin golpearlo y con poco uso, si tenes plata compra uno mejor..

Impression:good;

0 0 0

• posted byberguney on 07/15/2016

Pros: it has a nice grip, easy to retract, adjustable mounting. Cons: turns upside down with the weight of the gopro if you don't force it out enough.

0 0 0

• posted bybjerkan on 06/15/2016

cheap and good. fast shipping as always! instead of using 50$ on one from Gopro!

Impression:good,excellent,nice;

0 0 0

• posted byshureks on 05/10/2016

Utilizei cerca de 5 vezes em mergulhos no mar e ele sempre me atendeu. Depois ele enferrujou e não consegui mais esticar todas as hastes. Troquei por um stainless steel do DX agora e atende melhor minha necessidade. Para o dia a dia esse tem o tamanho bom e é bem mais barato.

0 0 0

• posted bySgacrcia on 02/23/2016

Pros: Cheap, it comes with the adapter (quite difficult to attach to the SJ4000) Cons: it rotates with the weigth of the cam but for me it isn't a major problem I really recommend this product, it took like a month to arrive but everithing was ok.

It does the job for th price

Impression:good,Cheap,nice;

0 0 0

• posted byRube13 on 02/18/2016

Un palo de selfie que cumple con todas sus funciones. Con el adaptador de movil puede alternar movil o gopro. Los unicos problemas que me he encontrado: mi mano no entraba por la correa para engancharlo a mi muñeca y debido a esto se acabo rompiendo la correa; debido a meterlo en agua acaba pero... Read more

Impression:good,nice;

0 0 0

• posted byclkmrt on 02/16/2016

It is a good price/quality pruduct. I get used quikly.

0 0 0

• posted byMpoutikos on 01/23/2016

Good Product ... .....

Impression:good,excellent,nice;

0 0 0

• posted byAntanaar on 01/14/2016

В целом нормальный монопод для GoPro за свою цену, достаточно длинный, соответствует описанию. Слегка выгибается в полностью расправленном состоянии под тяжестью GoPro, не критично. Самый большой минус - звенья вращаются вокруг своей оси относительно друг друга, если камера держится не приходится... Read more

0 0 0

• posted byedgarferrandis on 01/07/2016

Como ventajas: bueno, barato, sencillo. Auque como contras: se mueve cuando fijas una gopro o sj cm. Además el strap que es para la muñeca es muy endeble.

Impression:nice;

0 0 0

DX Everywhere