DX » Community » Reviews » V27D-T1 0.56" 3-Digital LED Voltmeter - Black (DC 3.2~30V)
Customer’s impression:
good Very good excellent nice bad
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byguilhermebartz on 09/08/2016

Pros: Atende bem a finalidade. Contra: Nada

Impression:Very good;

0 0 3

• posted bymtcnxd on 08/29/2016

El voltimetro me llego en muy buen estado y pude observar que tiene muy buena calidad, me parece un producto excelente por el precio al que se puede comprar, en cuanto a la precisión es muy bueno, lo comprove con un multimetro de marca y las mediciones son exactas.

Excelente voltimetro digital Excelente voltimetro digital

Impression:good,Very good,excellent;

0 0 4

• posted byJirkoj on 07/19/2016

Nice look, unfortunately works just 2 months and then broke down...

Impression:bad;

0 0 0

• posted byfotografoRJ on 06/21/2016

Ótima compra V27D-T1 0.56" 3-Digital LED Voltmeter - Black (DC 3.2~30V). O produto chegou perfeito e lacrado em sua embalagem original. Recomendo a todos a compra deste produto. Demorou muito a chegar, mas já é esperado isso com uma encomenda internacional, tendo que passar pela Receita Federal e... Read more

Impression:ótima compra;

0 0 0

• posted byGlasius on 06/17/2016

they a easy to use and work perfect

Impression:excellent;

0 0 0

• posted byzepema on 03/15/2016

Pros: excelente, lo instale como auxiliar en la medición de la corriente de mi auto, ya que el medidor análogo de mi tablero esta fallando y comprar un nuevo tablero para mi es prohibitivo, funciona de maravilla, al abrir el switch de encendido me marca la corriente que tiene en ese momento la y... Read more

0 0 0

• posted byANGANIETA on 02/27/2016

Very small good quality Voltmeter for a low price. Excellent quality. Very fast delivery to the Netherlands. Am very satisfied.

Digital Voltmeter for a very low price Digital Voltmeter for a very low price

0 0 0

• posted bygavipro on 02/23/2016

I received this product in 9 days! Good service! Also the quality and price is in balance. I will definitely recommend others to buy it.

0 0 0

• posted byrobcolistete on 01/30/2016

Pros: simple and very practical to use voltmeter. Well packaged. Cons: only 2 wires, so the signal needs to source about 20-30 mA.

0 0 0

• posted byMax108 on 01/09/2016

Уже почти год, как приобрёл этот вольтметр, и пока он меня не разочаровал. Конструктивно он предназначен для встраивания в панель. Пока я его никуда не встраивал, использовал как отдельный прибор для измерения напряжения, в том числе и для проверки правильности показаний обычных тестеров. За: - 4... Read more

Качественный вольтметр

0 0 1

DX Everywhere