DX » Community » Reviews » Casual Folding Split Leather Money Wallet for Men - Coffee
Customer’s impression:
good excellent Awesome Great product Very nice
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byCHEMA_19 on 07/03/2015

pros: tiene compartimientos para las tarjetas y monedas y es bonita contras: es un poco abultada

Impression:good;

0 0 0

• posted byandresmiranda29 on 06/27/2015

linda estecia pero con el uso se rompe facilmente si las llevas en el bosillo de atras del pantalon es muy grande pero recistente

0 0 0

• posted by9011452 on 06/19/2015

Se ve que es de buena calidad, no la he abierto porque es un regalo para mi Papà, asi es, me salvaron la vida, llego a tiempo para el dia del Padre aquí en México, tardo poco menos de un mes en llegar, que es extremadamente rapido comparado con otras paginas chinas en las que he comprado, Gracias... Read more

Impression:Awesome;

0 0 1

• posted by9185509 on 06/09/2015

Muy buena la billetera aunque tardo pero eso es por el correo por mi parte el correo de Bolivia una decepcion, pero me encanto cuando llego la billetera les recomiendo.

Impression:good,Awesome,excellent;

0 0 0

• posted byaskiy on 06/05/2015

Давно отложил в лист желаний, все чесались руки и пришлось купить в конце концов, хоть и не особо нужен. Это натуральная кожа, все как на фото. В паре мест (не критично на самом деле) немного не натянута нитка по шву, сами строчки ровные, к качеству претензий нет. Можете смело покупать себе или... Read more

0 0 1

• posted by9302073 on 06/04/2015

Awesome wallet! Quick shipment and priceless! Easy to use and keep the changes. There are some secret pockets you can keep condom's and stuffs like that. The bad point is because of my Regional Identity. It's too big for the wallet, so to fit in i need band it the paper. It took 1 month to ship 2... Read more

Impression:good,Awesome,Freak!;

0 0 0

• posted byizidorio49 on 05/22/2015

otima produto , recomendo todos a compra. em breve irei efetuar mais compra no site. obrigado

Impression:excellent;

0 0 0

• posted byMarek7109 on 05/06/2015

This wallet is very good for all. It has a nice colour and high-quality material but I am absent bigger compartment for coins. It is very good product and I can recommend it.

0 0 0

• posted bycharidovskie on 05/05/2015

This Casual Folding Split Leather Money Wallet is very good for everyone

I like it

0 0 0

• posted byemiltom on 04/21/2015

est wallet I've ever had, good access to cards, good storage for money, even a zipper on the pocket for coins! Cons: There are none, awesome product!

Impression:excellent;

0 0 0

WHY CHOOSE DX.COM?

• Over 200,000 products
  • Extremely low prices
  • Timely refunds and replacements
  • Worldwide free shipping

Subscribe to our newsletter: