DX » Community » Reviews » T10 10W 750lm 20 x SMD 7020 LED White Light Car Steering / Signal / Corner Lamp - (DC 12V / 2 PCS)
Customer’s impression:
Super! отрицательное WHOA! The best of Dej.1
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted by9787387 on 12/14/2015

Je suis très heureux d'avoir déniché ces lumières de 12 volt. Elles éclairesnt très bien. C'est la deuxieme fois que j'en commande. Je n'ai plus besoin de génératrice au chalet. Un panneau solaire, une batterie marine et des lumieres qui ne consomment presque pas. Je suis en business!

Impression:Super!,The best of;

0 0 0

• posted by8854835 on 12/05/2015

Faz mais de um ano que tenho esse produto e ainda esta funcionando perfeito .. recomendo ..

Impression:отрицательное,WHOA!;

0 0 0

• posted by9787387 on 11/22/2015

Surpasse mes attentes. J'ai acheté ces lumières car j'ai converti mon chalet au 12v. Surprenant de voir comment ça éclaire. J'ai même décidé d'en commander 5 autres paquets.

Impression:WHOA!;

0 0 0

• posted bydengrpz on 08/05/2015

Качество пайки диодов отдичается от приведенного на фото. Проработали примерно с месяц, после чего заметил что некоторые диоды отсутствуют на месте. Из за некачественной пайки в результате достаточно сильного нагрева они отпаиваются. В итоге данные лампы не подходят для использования в качестве И... Read more

Плохое качетво

Impression:отрицательное;

0 0 1

• posted byPekole on 08/17/2015

Pros: Gran luz para un T10, consumo mínimo de energía, precio económico. Cons: Algunos vienen ligeramente chuecos pero aun así entran. UNO DEJO DE FUNCIONAR A LA SEMANA.

Impression:The best of,WHOA!,SuperLUZ;

0 0 0

• posted bypedrovcamara on 05/28/2015

There is no led as powerfull as this one available. The only 10W T10 you can find, but the light is not totally white. The color is a little blue!

Impression:The best of;

0 0 1

• posted byArirang777 on 10/27/2014

PROS: Lots of lumens, really bright even in daytime. Cost is very affordable. I'd recommend them in a heart bit. CONS: They have a sligh purpleish light colour; not warm, not cold, a bit purpleish, nothing really. I use them as a parking lights for my car, previous bulbs I have bought (like SKU:... Read more

Impression:WHOA!;

0 0 0

• posted byDejan1 on 10/17/2014

Super. I've already installed. I use them for daytime running lights on my car without any problems. They are quite strong and pretty light .....

Impression:Dej.1;

0 0 0

• posted byblaskovicp on 10/08/2014

I have lots type of led bulb but this led light is best. Very strong. You can use it like daylight.

Impression:The best of;

0 0 0

• posted bydrewcrosby on 02/12/2014

Very bright for their size. Cool color temperature without being blue. Lower power consumption/lumen ratio compared to incandescent bulbs that they replaced. All the individual LEDs are working; No dim/bad units. These modules are a bit longer than the incandescent bulbs they replaced. They seem... Read more

0 0 4

DX Everywhere