DX » Community » Reviews » Protective Silicone Case for PS4 Controller - Black
Customer’s impression:
Muy bueno Barato Boa Boa qualidade does the job
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted bygarcia1985 on 07/12/2015

ürününüze değer veriyorsanız. almalısınız. uzun süre kullanımda eliniz terlediğinde koku yapmıyor. tavsiye edilir.

Impression:Güzel;

0 0 0

• posted byNinextreme on 01/04/2015

Excelente, lo recomiendo. Personalmente me gustó mucho pues ajusta muy bien, se siente un mejor agarre y proteje el control del sudor de las manos y en caso de pequeños golpes.

Impression:Ajuste perfecto,Bajo costo y excelente producto,Protege muy bien el control;

0 0 0

• posted byprojectgungrave on 12/20/2014

de silicona de calidad media , no olorosa , ajusta perfecto , solo tienen un detalle en contra , los analogos no van bien con la silicona pues se atoran , pero le pase un dremel para arreglarlo

Impression:Tamaño perfecto;

0 0 0

• posted bydivine2069 on 12/18/2014

Pros: Para a qualidade apresentado parace-me um preço extremamente bom. Cons: Os orificios que servem para os analogicos deveriam sempre maiores pois quando se insere a capa, essa zona fica a fazer pressão nos analogicos e dificulta o uso.

Impression:Barato;

0 0 0

• posted bycarrasmen on 12/17/2014

Muy buen artículo

Impression:Muy bueno;

0 0 0

• posted byuncensored on 12/01/2014

Pros: Tem uma qualidade muito boa para o preço. No meu país são muito mais caras! Encaixa perfeitamente no comando PS4 e não fica com folgas. Também funciona como anti derrapante pois não deixa as mãos escorregarem. Cons: Vem com um cheiro desagradável mas que desaparece ao fim de poucos dias de... Read more

Impression:Barato,Boa qualidade;

0 0 0

• posted bydiegosantos0209 on 10/25/2014

Prós: É um bom caso e também fácil de usá-lo. Eu usá-lo no meu laptop com o Windows 8 Fácil de usar, simplesmente plug and play. Grande qualidade e um ajuste perfeito. Ideal para puxar os discos rígidos de laptops antigos e usá-los como discos rígidos portáteis. O cabo USB é o suficiente. Bolsa é... Read more

Impression:Boa;

0 0 0

• posted bypanchozelada on 10/11/2014

Genial protector, muy bueno para resistir los golpes. De hecho, el protector deja el control más comodo de lo que es, recomendable al 100%

Impression:comodo;

0 0 0

• posted byOgado on 09/20/2014

Pros: Great Grip, fairly easy to putt on. Cons: the buttons on the right (X,O,Square and triangle) do not stick out because they are now on level with the case itself. This is kind of weird as i am use to having the buttons stickout. All in all, this will protect your controller.

Impression:does the job,Fairly easy to putt on,Improves Grip;

0 0 0

• posted byMarco86p on 06/16/2014

This silicon case is made of a good quality silicon. Great feeling, works like a charm. Great looking, fits perfect. As other reviews mention it has a bit of a smell when you first unwrap it, but it dissipates very quickly. It gives a good grip for sweat hands. The desing can be improved to use I... Read more

0 0 0

DX Everywhere