Wish
DX » Community » Reviews » USB 2.0 to Micro USB OTG SD / TF Memory Card Reader - White (32GB)
Customer’s impression:
good excellent Useful Quality Small
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byGustavoAce on 01/05/2016

Impression:good;

Works great on cell phones.

0 0

ViewMore Hide

• posted by9078184 on 12/22/2015

Impression:Funcional;

Uso para ler cartão de memoria da maquina fotográfica na TV ou no smartphone. Entregue na porta de casa sem cobrança de taxa.

0 0

ViewMore Hide

• posted byTass666 on 11/26/2015

Impression:Useful;

Is cheap and mostly works fine, sometimes you need to take it off and plug it again so it works, but is really cheap.

0 0

ViewMore Hide

• posted bytmdtsc on 11/18/2015

Impression:Useful;

Pare cumva cam bulky, dar a functionat bine pana acum.

0 0

ViewMore Hide

• posted byHUKer on 10/21/2015

Impression:Cheap design;

Plastic cover looks very cheap :( and there is little problem to put into USB firstly (too tight) but it works after a while. Function is good.

0 0

ViewMore Hide

• posted byaaalbis6 on 10/05/2015

Impression:good,Quality,economy;

Me gusto el articulo, es muy practico y funcional, recibi lo acordado, recomiendo a dx, por la calidad de sus productos, y el apoyo tecnico en la solucion de problemas.

ITEM QUALITY, FAST SHIPPING ITEM QUALITY, FAST SHIPPING

0 0

ViewMore Hide

• posted bysybman on 09/29/2015

Impression:good,Useful,Small;

компактный, удобный переходник для SD и микро-SD карт памяти подходит как для планшета, так и для автомобиля -использую для переноса файов на планшет, для прослушивания музыки взял две штуки Cons: non

переходник

0 0

ViewMore Hide

• posted byJavichin_60 on 09/12/2015

Pros: barato, pequeño, útil, buena velocidad de transmisión de datos Contras: Ninguno, la verdad, es un chisme sencillo que cumple el poco cometido que tiene.

0 0

ViewMore Hide

• posted byaefejota on 09/01/2015

Impression:Data corruption;

Pros: La idea es excelente, el tamaño es mínimo. Sirve tanto con la tablet como con el PC para lector de tarjetas externo por USB. Cons: Pues ya me ha pasado un par de veces, con diferente tarjeta, que las fotos desaparecen y aparecen archivos con carácteres raros, es decir, corrompe las Me ha a... Read more

0 0

ViewMore Hide

• posted byjemay1982 on 08/27/2015

Lo recomiendo excelente producto muchas gracias DX por el servicio y el producto no tengo queja alguna, lastima que se agoto el stock

0 0

ViewMore Hide

DX Everywhere