Not the cheapest, but a great capacity. Looking for good rechargeable AAA batteries once expensive gekocht.En I have no regrets. great storage capacity and huge talk time in a Giga-set phones. in a word, amazing. well packaged and delivered quickly. Dutsch: Niet de goedkoopste, maar wel een Op ik...
Not the cheapest, but a great capacity. Looking for good rechargeable AAA batteries once expensive gekocht.En I have no regrets. great storage capacity and huge talk time in a Giga-set phones. in a word, amazing. well packaged and delivered quickly. Dutsch: Niet de goedkoopste, maar wel een geweldige capaciteit. Op zoek naar goede oplaadbare AAA baterijen een keer duurdere gekocht.En daar heb ik geen spijt van. geweldige opslagcapaciteit en enorme gesprekstijd in een Giga-set telefoons. in één woord geweldig. goed verpakt en snel geleverd.
Read more
Impression:Fine;
Not the cheapest, but a great capacity. Looking for good rechargeable AAA batteries once expensive gekocht.En I have no regrets. great storage capacity and huge talk time in a Giga-set phones. in a word, amazing. well packaged and delivered quickly. Dutsch: Niet de goedkoopste, maar wel een Op ik... Not the cheapest, but a great capacity. Looking for good rechargeable AAA batteries once expensive gekocht.En I have no regrets. great storage capacity and huge talk time in a Giga-set phones. in a word, amazing. well packaged and delivered quickly. Dutsch: Niet de goedkoopste, maar wel een geweldige capaciteit. Op zoek naar goede oplaadbare AAA baterijen een keer duurdere gekocht.En daar heb ik geen spijt van. geweldige opslagcapaciteit en enorme gesprekstijd in een Giga-set telefoons. in één woord geweldig. goed verpakt en snel geleverd. Read more
0 0
ViewMore
Hide