DX » Community » Reviews » Genuine SanDisk MicroSD/TransFlash TF Memory Card (2GB)
5.0
  • 5 star 7 ( 88% )
  • 4 star 1 ( 12% )
  • 3 star 0 ( 0% )
  • 2 star 0 ( 0% )
  • 1 star 0 ( 0% )
Customer’s impression:
There are no customer's impression yet.
Create Review

Share your thoughts and
Get DX Points!

• Produto de excelente qualidade

posted by Jonatas1981 on 12/23/2010
    0

Involvement:General (knows how to use it) - Ownership:1 week to 1 month

Pros:

Pequeno, facil de se usar, compativel com diversos produtos (MP3, Celular, NDS, etc), funcionamento perfeito e ótima velocida.
    Small
    Easy to use
    Compatible with many products
    Works just fine
    Speed excellent

Cons:

None

OtherThoughts:

None

Bottomline:

Você só precisa de um cartão micro SD de 2GB? Não se preocupam com a velocidade? Este é perfeito para você. A qualidade é apenas multa. Ele funciona com todos os produtos que eu joguei nela até agora. A velocidade é grande, não o melhor, mas não é lento o suficiente para fazer você dizer "Eu gostaria que fosse mais rápido". No geral, eu recomendaria esse produto para pessoas que querem apenas seus arquivos armazenados em um lugar pequeno para fácil portabilidade.
    Do you just need a 2GB micro sd card? Don't care about speed? This one is perfect for you. The quality is just fine. It works with every product I've thrown at it so far. The speed is great, not the best but it's not slow enough to make you say "I wish this was faster". Overall, I would recommend this product to people who just want their files stored in a small place for easy portability.

Post comment

WHY CHOOSE DX.COM?

Get great weekly deals and offers like: Collections