5.0
  • 5 star 23 ( 79% )
  • 4 star 6 ( 21% )
  • 3 star 0 ( 0% )
  • 2 star 0 ( 0% )
  • 1 star 0 ( 0% )
Customer’s impression:
There are no customer's impression yet.
Create Review

Share your thoughts and
Get DX Points!

• increnabe song

posted by ViniVNBR on 08/18/2011
    1

Involvement:Expert (understands the inner workings) - Ownership:more than 1 month

Pros:

English:
    It arrived in about 45 days, the microphone is excellent, the best product I bought so far.
    I had a problem with my audio recordings over the years trying to resolve, it seemed like I was talking in a room with echo when I made recordings. "Eureka" everything is resolved when I used this microphone. great capture are very powerful even, durable material and finish is not lacking. The tripod is also surprising in a good resistance. The microphone cord is thick and of excellent quality.
    Great product I recommend for people who are picky about their recordings and chat via the web.
    Portugues:
    Ele chegou a cerca de 45 dias, o microfone é excelente, o melhor produto que eu comprei até agora.
    Eu tive um problema com o meu gravações de áudio ao longo dos anos tentando resolver, parecia que eu estava falando em um quarto com eco quando eu fiz gravações. "Eureka" tudo é resolvido quando eu usei este microfone. capturar grandes são muito poderosos mesmo, material resistente e acabamento não está faltando. O tripé também é surpreendente em uma boa resistência. O fio do microfone é grossa e de excelente qualidade.
    Ótimo produto eu recomendo para as pessoas que são exigentes sobre suas gravações e bate-papo via web.

Cons:

Nothing

Bottomline:

Nothing to say

Post comment

WHY CHOOSE DX.COM?

Get great weekly deals and offers like: Collections